چگونه دور دنیا را با کمترین هزینه بگردید؟

گردش در دور دنیا با کمترین هزینه

همه ی ما انسان ها عاشق سفر هستیم، سفرهایی که جیبمان را خالی می کند. کسی نیست که پرواز به آن سوی مرز ها، هتل های لوکس، سواحل آفتابی و تفریحات مهیج را دوست نداشته باشد. اما همیشه سفر کردن، دیدن و کشف ناشناخته ها نیازمند هزینه های هنگفت نیست. اما چگونه؟!
شاید تا به حال نشنیده باشید ولی می توانید تنها با پرداخت هزینه حمل و نقل و ویزا به هر جا که دلتان می خواهد سفر کنید و اقامت و خورد و خوراک رایگان دریافت کنید، اما نه به همین سادگی!
باید کار کنید و زحمت بکشید تا در ازای آن اقامتی رایگان داشته باشید، البته نه کاری که هر روز در محل کارتان انجام می دهید. می توانید کارفرما مورد نظر خودتان را پیدا کرده و به ازای کار در ساعات معینی و در زمینه هایی نظیر مزرعه داری، امور منزل، آموزش، مدارس و ... مشغول بکار شوید. شاید مورد پسند خیلی از انسان ها نباشد و ترجیح دهند در ساحلی آفتابی در حالی که نوشیدنی خنک شان را میل می کنند استراحت کنند اما این نوع سفر کردن عاشقان خودش را دارد. عاشقانی که سفر کردن را فقط استراحت و تفریح و خرید نمی بینند بلکه آشنایی با تاریخ و فرهنگ، تبادل تجربیات سفر، یادگیری مهارت های گوناگون و غرق شدن در دل زندگی مردمان را دوست دارند، سفر می کنند تا بیاموزند، لذت ببرند، عشق بگیرند و عشق بورزند.
اگر شما از این دسته افراد هستید کافیست به وبسایت های زیر مراجعه کنید و مقصد مورد نظرتان را جستجو کنید و رزرو تور، رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما مورد نظر خود را جستجو کنید ولی باید توجه داشته باشید که این سایت ها صرفا جهت جمع آوری اطلاعات مشترکین (کار فرما و داوطلب) حق اشتراک می گیرند و هیچ دخالتی به نحوه و هزینه ی سفر شما نخواهند داشت. 
 
Helpx.net
Wwoof.net
Workaway.info
 
گردش در دور دنیا با کمترین هزینه
 
گردش در دور دنیا
 
جاذبه های طبیعی
 
سفر دور دنیا
 
© 2018 , All Right Reserved