هتل مارین بیچ دبی

دبی - جمیرا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل دبی‌ مارین بیچ ریزورت اند اسپا دبی (Marine Beach Resort and Spa) واقع در جاده ی جمیرا بیچ، پیاده دو دقیقه تا ساحل فاصله دارد. دبی مارین بیچ ریزورت اند اسپا مجهز به سه استخر شنا، 14 سالن غذا خوری و سرگرمی و همچنین ارائه دهنده مرکز آبگرم وسیع و طیف گسترده ای از فعالیت های ورزشی می باشد.

اتاق های وسیع هتل دبی‌ مارین بیچ با طراحی زیبا و تخت خواب های مجلل موجود می باشند. اتاق ها مجهز به تلویزیون های صفحه تخت، مینی بار ، لوازم تهیه ی چای / قهوه و حمام زیبا و مجلل مجهز به حوله و سشوار می باشند. برخی از سوییت ها دارای حمام آبگرم و یا وان آب گرم می باشند.

مهمانان می توانند از طیف گسترده ی غذایی از جمله بین المللی، لبنانی، ایتالیایی و آسیایی لذت ببرند.

مهمان ها می توانند در آبگرم و مرکز سلامتی که ارائه دهنده حمام مراکشی، ماساژ و درمان های خاص بدن و صورت می باشد، لذت ببرند. سرگرمی برای مهمانان جوان تر نیز در دسترس است.

این هتل با اتومبیل ده دقیقه تا برج خلیفه و 12 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی، فاصله دارد. رسیدن به پارک آبی وایلد وادی و مرکز خرید امارات با ماشین 25 دقیقه طول می کشد.

جمیرا یک انتخاب عالی برای مسافرانی که علاقه فراوانی به ساحل ، ریلکسیشن و غذا دارند، می باشد.

هتل دبی مارین بیچ ریزورت واقع در ابتدای برجسته ترین منطقه شهر، جاده جمیرا بیچ، فقط چند دقیقه تا برج خلیفه و بازار دبی ، و 15 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. دیگر مراکز خرید منحصر به فرد و همچنین برخی از جاذبه های گردشگری با شکوه دبی در فاصله چند دقیقه ای قرار دارند. برای دوستداران گلف یک دسترسی آسان به دوره گلف نهر دبی و دوره های ناد آل سبا گلف موجود می باشد که همچنین شما علاوه بر گلف می توانید از مسابقه های شتر و اسب های سنتی، شامل جام جهانی دبی لذت ببرید.

 

رستوران ها در هتل دبی‌ مارین بیچ ریزورت اند اسپا

ال خیمه: یک کافه عربی معتبر راه اندازی  شده در ساحل خلیج فارس، ارائه دهنده طیف گسترده ای از قلیان های معطر و بشقاب های سنتی عربی در مکانی منحصر به فرد با چشم انداز ساحل شنی. کافه ال خیمه ارائه دهنده مهمان نوازی اصل خاورمیانه می باشد، می توانید در داخل با طراحی داخلی سنتی و یا در تراس محبوبش در امتداد موج شکن، غذایتان را میل کنید. با ارائه یکی از بهترین چشم انداز ها، این کافه همچنین دارای پرده نمایش زنده از مهمترین رویداد های ورزشی و بازی های سنتی می باشد.

ال قصر: رستوران سنتی خاورمیانه ای و برنده جایزه، که اخیرا بازسازی شده است، غذاهای لبنانی خوش طعم با تزیین سنتی را ارائه می دهد. شامل سرگرمی های زنده، از جمله خواننده عربی همراه با گروه مستقر می باشد. از غذای خود در مکانی با طراحی داخلی با سلیقه و زیبا و یا در تراس با چشم اندازی نفس گیر، لذت ببرید. همراه با چشم اندازی از باغ دلپذیر و استخر های بی نظیر اقامتگاه، ارائه دهنده ی ناهار و شام می باشد.

سالن بیر فوت: این مکان جدید و خلاقانه با نشستن زیر ستارگان تجربه ی سالنی در فضای باز را فراهم می آورد. واقع در ساحل شنی اقامتگاه، سالن بیر فوت برای مهمانان محیطی آرامش بخش و راحت را به ارمغان می آورد. بدون درخواست مقررات و کفش، این سالن تمام قوانین را زیر پا می گذارد و نقطه ای برای استراحت در ساحل به شما ارائه می کند.

لیست سایر رستوران ها و کافه ها: بودویر، کافه ساحلی، کاپانا نووا، فلوکا، لوکا، کافه لاونج ، مالکون، سرای، شو چو، تاورنا.

 

امکانات تفریحی در هتل دبی‌ مارین بیچ ریزورت اند اسپا

مرکز آبگرم: واقع در هتل، یکی از نخستین اقامتگاه های لوکس ساحلی دبی، آبگرم معطر ارائه دهنده طیف گسترده ای از درمان با حمایت محصولات پیشرو، تجهیزات و تکنیک ها، می باشد. گذشته از درمان بسیار عالی صورت و بدن آبگرم معطر از حالا ارائه دهنده حمام مراکشی کامل که به تازگی ساخته شده نیز می باشد. حمام مراکشی، درمان صورت گینو، درمان مخصوص بدن، خدمات لاغری، ماساژ، پکیج آبگرم تمام روز و نیم روزی

باشگاه بدنسازی: مرکز تناسب اندام که به تازگی بازسازی شده است، مجهز به آخرین ایستگاه های کاری سایبکس قلب و قدرت می باشد، در نتیجه طیف کاملی از تجهیزات تمرینات وزنه ای، وزن آزاد، کتل بلز( نوعی وزنه) و غیره می باشد. کلاس های خصوصی تناسب اندام نیز موجود می باشد.

تنیس: دو زمین تنیس با نورافکن با یک مربی تنیس حرفه ای برای کلاس های تیمی یا انفرادی در محل در دسترس هستند. نجهیزات تنیس عمومی را می توان از پذیرش باشگاه اجاره کرد. تنیس روی میز نیز موجود است.

ورزش های ساحلی فارنهایت: دارای وسیع ترین و تازه ترین طیف از فعالیت های ورزشی آبی، که در هتل دبی‌ مارین بیچ ریزورت اند اسپا ارائه می شوند. 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved