هتل گلدن راک بیچ مارماریس

مارماریس
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گلدن راک بیچ مارماریس، Golden Rock Beach، اقامتگاهی 5 ستاره است که مجهز به یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده می باشد. هتل گلدن راک بیچ به اینترنت بیسیم دسترسی رایگان دارد. تمامی اتاق ها  مجهز به سیستم تهویه هوا ی مطبوع هستند.

در هتل گلدن راک بیچ یک رستوران، یک ساحل خصوصی و یک بدنسازی قرار دارند. تیم سرگرمی، لانژ مشترک و خدمات انبار بار، شماری از دیگر تسهیلات ارائه شده توسط هتل می باشند. انواع برنامه ها و تسهیلات تفریحی مانند غواصی و پارک آبی، در مجموعه ی هتل یا اطراف آن وجود دارند که مهمانان گلدن راک بیچ می توانند از آن ها لذت ببرند. پارکینگ رایگان در مجموعه ی هتل ارائه می شود.

مرکز شهر و بار استریت مارماریس در 3 کیلومتری و فرودگاه دالامان در 90 کیلومتری هتل گلدن راک بیچ قرار گرفته اند.

محیط مسحور کننده و برنامه های تفریحی گلدن راک بیچ، این هتل را به یکی از اقامتگاه های محبوب مسافران برای گذراندن تعطیلات تابستانی تبدیل کرده است. سرویس ها، امکانات و تسهیلات این هتل به گونه ای طراحی شده اند که تمامی افراد از هر رده ی سنی در محیطی صمیمانه و آرامش بخش اوقات خوشی را سپری کنند. هتل گلدن راک بیچ برای زوج هایی که جهت گذراندن ماه عسل به مارماریس آمده اند سرویس هایی نظیر تزئین اتاق، نوشیدنی و سبد میوه ی رایگان در روز ورود، و حوله و دمپایی در اتاق، آماده کرده است.

 

سرگرمی در هتل گلدن راک بیچ مارماریس

تیم سرگرمی هتل گلدن راک بیچ انواع برنامه های روزانه و شبانه را برای شما تدارک دیده است. تنیس روی میز، ژیمناستیک آبی، دارت و واترپولو از فعالیت های روزانه، و مینی دیسکو، شب های ترکی، کارائوکه و نمایش، از جمله ی برنامه های شبانه ی در نظر گرفته شده برای شما هستند.

مینی کلوب هتل گلدن راک بیچ ( مخصوص کودکان 6 الی 12 ساله ) آماده ی سرگرم کردن فرزندان شما می باشد. نقاشی روی صورت و کاغذ از برنامه های روزانه، و فعالیت های انجام شده در مینی دیسکو از برنامه های شبانه ی مینی کلوب به شمار می روند.

 

مرکز آبگرم هتل گلدن راک بیچ مارماریس

به کمک مرکز آبگرم هتل گلدن راک بیچ، به جسم و ذهن خود آرامش ببخشید. این مرکز 4 اتاق خدمات دارد و شامل حمام ترکی، سونا، تسهیلات ماساژ، مرکز ورزشی، مرکز زیبایی و استخر سرپوشیده می شود.

 

غذا خوری در هتل گلدن راک بیچ مارماریس

رستوران اصلی: رستوران اصلی هتل گلدن بیچ راک غذا ها و نوشیدنی های بین المللی را در وعده های صبحانه، نهار و شام سرو می کند.

رستوران سفارشی: منو های این رستوران شامل غذا های تهیه شده از گوشت قرمز، مرغ و ماهی می شوند. استفاده از این رستوران نیازمند انجام رزرو است.

کافه اسنک: فست فود و پنکیک سرو شده در این کافه را از دست ندهید.

کافه ی لابی: این کافه از ساعت 10:00 الی 00:00 سرویس دهی می کند.

 

تعداد اتاق ها: 225

محبوب ترین امکانات هتل:

ساحل    اینترنت بیسیم رایگان    پارکینگ رایگان    بدنسازی    ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها    خدمات اتاق

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Standard Room with Sea View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved