هتل گرند میراژ ریزورت بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرند میراژ ریزورت بالی (Grand Mirage Resort & Thalasso Bali) 2 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد. هتل گرند میراژ راس تانجونگ بنوآ در ساحل نوسا دوآ واقع شده است. دارای یک رستوران برنده ی جایزه، یک استخر شنا با کافه ی داخلی، و امکانات ورزش های آبی می باشد. اینترنت بیسیم رایگان در دسترس است.

اتاق ها در گرند میراژ دارای چشم انداز زیبایی از اقیانوس می باشند. همه ی اتاق ها مجهز به تلویزیون  LCD، گاوصندوق و چای/قهوه ساز می باشند. سرویس بهداشتی دارای وان حمام و دوش مجزا می باشد.

هتل گرند میراژ ریزورت خدمات گسترده ای از فعالیت های داخلی را برای مهمانان فراهم می کند از قبیل آموزش آشپزی بالیایی و تور های هدایت دوچرخه سواری. همچنین مهمانان می توانند از امکانات ورزشی آبی بهره مند شوند. برنامه های فرهنگی عصرگانه شامل آتش بازی، رقص های سنتی، بازی و بوفه های تم دار، می باشند.

رستوران برنده ی جایزه ی لا کاسکاتا ارائه دهنده ی غذاهای مخصوص ایتالیایی و مدیترانه ای می باشد. کافه گرند با ارائه ی منوی آسیایی و بین المللی، 24 ساعته پذیرای مهمان است همچنین دارای بوفه ی شام نیز می باشد. غذاهای دریایی تازه و باربیکیو در جوکونگ گریل که در ساحل واقع شده است قابل دسترسی هستند.

هتل گرند میراژ ریزورت بالی تا بندر بنوآ 20 دقیقه رانندگی دارد. از هتل تا فرودگاه بین المللی انگورا رای و تا ساحل کوتا، با ماشین 15 دقیقه راه است.

تعداد اتاق های هتل: 301  امکانات محبوب: اینترنت رایگان، اتاق خانواده، استخر روباز، مرکز آبگرم و سلامتی، مرکز تناسب اندام، اتاق هایی کع سیگار ممنوع می باشد.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

PREMIERE Garden Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved