هتل گرند ستیا مارماریس 

مارماریس
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرند ستیا مارماریس، Grand Cettia Hotel، به اندازه ی 16 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 4 ستاره ی واقع در قلب مارماریس، توسط دریا ی اژه، کوهستان و درختان کاج احاطه شده است. زمین های تنیس و استخر های روباز و سرپوشیده به همراه سرسره، از تسهیلات هتل گرند ستیا به شمار می روند.

اتاق های نورگیر هتل ستیا با رنگ های گرم تزئین گشته اند. این اتاق ها شامل بالکن خصوصی، اینترنت بیسیم رایگان، تلویزیون و فضا ی نشیمنی مجهز به کاناپه می شوند.

یک باشگاه ورزشی مدرنِ مجهز به دستگاه های هوازی و یک حمام ترکی، از دیگر تسهیلات هتل گرند ستیا هستند. می توانید در مرکز آبگرم هتل، از دریافت انواع ماساژ ها لذت ببرید. یک زمین بازی کودکان و مینی کلوبی مجهز به انواع تسهیلات، برای مهمانان جوان هتل گرند ستیا تدارک دیده شده است.

غذا های بین المللی ارائه شده در رستوران های هتل گرند ستیا با استفاده از مواد اولیه ی تازه تهیه شده اند. می توانید از منو ی کودک در رستوران ها، و خدمات اتاق بهره ببرید. می توانید غذا ی خود را در فضا ی سرپوشیده، یا روی تراس های هتل گرند ستیا در هوا ی آزاد میل نمایید.

در تمام طول روز در هتل گرند ستیا برنامه های سرگرم کننده برگزار می شوند. مرکز شهر 3/5 کیلومتر و فرودگاه دالامان 96 کیلومتر با هتل فاصله دارند. پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل موجود است.

 

خدمات و تسهیلات هتل گرند ستیا مارماریس

2 استخر روباز، 1 استخر سرپوشیده، 2 سرسره، 2 استخر کودکان، 2 زمین بازی کودک، جکوزی، سونا، سالن زیبایی، زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، زمین فوتبال، سالن بازی، بازی های ویدئویی، گهواره در اتاق ( در صورت درخواست )، صندلی پایه بلند کودک در رستوران، مینی دیسکو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری مجهز، تسهیلات برگزاری جلسات، سرویس های کترینگ و برگزاری جشن ها، تبدیل ارز، انبار بار، جلای کفش، فروشگاه، جواهر فروشی، بوتیک، داروخانه، فروشگاه سوغاتی، حمل و نقل رایگان به ساحل، 4 اتاق جلسه، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، چای/قهوه در بخش های عمومی، تهویه هوا ی مطبوع، سایه بان و تخت حمام آفتاب در کنار استخر، سرویس های راهنما، سرویس لباسشویی، لوازم لباسشویی، پرسنل چند زبانه، بار بر، بخش های اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، مینی بار، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، تلفن، نظافت روزانه و گاوصندوق داخل اتاق.

 

سرگرمی در هتل گرند ستیا مارماریس

از سپیده ی صبح تا غروب آفتاب، هتل گرند ستیا برنامه های متنوعی مانند انواع بازی ها، مهمانی ها، نمایش های شبانه و نمایش های تئاتر روباز را برای شیرین کردن تعطیلات شما برگزار می کند. از بازی های بیلیارد، دارت و تنیس روی میز لذت ببرید. تیم سرگرمی هتل گرند ستیا انواع برنامه های روزانه مانند واترپولو، والیبال ساحلی، فوتبال، ایروبیک آبی و غیره را برای مهمانان گرامی تدارک دیده است. با برنامه هایی مانند رقص، شعبده بازی و انواع برنامه های موزیکال، بعد از ظهر هایی بی نظیر را در هتل گرند ستیا تجربه کنید.

تسهیلاتی که در گرند ستیا برای مهمانان کوچک هتل در نظر گرفته شده اند، به والدین این فرصت را می دهند که بدون نگرانی برای کودک خود، از تعطیلات لذتی دو چندان ببرند. فرزندان شما بسته به سنشان می توانند در انواع برنامه ها مانند فعالیت های ورزشی، مسابقات و اجرا ها، مشارکت داشته باشند.

 

مرکز آبگرم هتل گرند ستیا مارماریس

مهمانان می توانند در مرکز آبگرم هتل گرند ستیا با دریافت انواع خدمات، آرامشی بی نظیر به ذهن و جسم خود ببخشند. سرویس هایی مانند ماساژ، مانیکور و پدیکور در این مرکز ارائه می شوند. سونا و حمام ترکی، بخش های مرکز آبگرم هتل گرند ستیا را تشکیل داده اند.

 

غذا خوری در هتل گرند ستیا مارماریس

کافه مای فیوِریت: کافه مای فیوریت، از صبح الی ساعات دیر وقت شب، انواع کوکتل ها و نوشیدنی ها را سرو می کند. به همراه دوستان یا خانواده ی خود هنگام تماشای نمایش های شبانه در این کافه، از صرف نوشیدنی لذت ببرید.

رستوران لو سِلِکت: لو سلکت در طبقه ی همکف هتل گرند ستیا قرار دارد و شامل بخش های روباز و سرپوشیده می شود. لو سلکت رستوران اصلی هتل است و صبحانه، نهار و شام سلف سرویس ارائه می دهد. می توانید در تراس لو سلکت مراحل آماده شدن غذایتان توسط سرآشپزان هتل گرند ستیا را نظاره گر باشید یا برنامه های اجرا شده توسط تیم سرگرمی را تماشا کنید.

رستوران لایت هاوس: در چشم اندازی زیبا از دریا و استخر، شامی رمانتیک را امتحان نمایید. غذا های بین المللی موجود در منو ی سفارشی رستوران را از دست ندهید.

کافه لاست تایم: این کافه به استخر هتل گرند ستیا مشرف است و بهترین مکان برای استراحت، کتاب خواندن یا لذت بردن از برنامه های تدارک دیده شده توسط تیم سرگرمی هتل می باشد.

کافه شرلوک هلمز: بعد از ظهری شاد را در این کافه ی انگلیسی سپری کنید. نوشیدنی گوارایی بچشید یا تیم سرگرمی هتل گرند ستیا را در همخوانی جدید ترین آهنگ های کارائوکه همراهی نمایید.

کافه اِج: کافه اج در مجاورت استخر هتل گرند ستیا قرار دارد. انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی، کوکتل ها و میانوعده ها در این کافه سرو می شوند. می توانید در تمام طول روز از منو ی سفارشی کافه بهره ببرید. برخی از بعد از ظهر ها کافه اج سلف سرویس های متنوعی را ارائه می دهد. تیم سرگرمی هتل گرند ستیا در این کافه بازی های متنوع و نمایش های عصرانه برگزار می کند.

کافه قنادی ستیا: انواع شیرینی، چای، قهوه ی تازه دم و لیموناد های خانگی را در کافه قنادی ستیا امتحان کنید.

 

تعداد اتاق ها: 190

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    حمل و نقل فرودگاهی    اتاق های خانوادگی    پارکینگ رایگان    رستوران    مرکز آبگرم و سلامتی    کافه

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved