هتل اینترمار مارماریس

مارماریس
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل اینترمار مارماریس، Intermar Hotel، در 2 کیلومتری ساحل مارماریس قرار گرفته است و شامل یک استخر روباز و اتاق های مجهز به بالکن می شود. مهمانان این هتل 3 ستاره می توانند از امکاناتی نظیر اینترنت بیسیم رایگان و پارکینگ رایگان بهره ببرند.

اتاق های هتل اینترمار بزرگ هستند و در تمام آن ها تلویزیون، تهویه هوا ی مطبوع و سرویس بهداشتی خصوصی مجهز به دوش وجود دارد.

مهمانان هتل اینترمار می توانند در فضا ی بزرگ کنار استخر به استراحت بپردازند و با بستنی های سرو شده در کافه ی استخر خود را خنک کنند. همچنین می توانید برای صرف غذا به رستوران جانکشن، واقع در مجموعه ی هتل اینترمار سری بزنید.

یک سونا و یک حمام ترکی در هتل اینترمار قرار دارند. کرایه ی دوچرخه و اتومبیل مستقیما در هتل انجام می شوند.

تفرجگاه ساحلی در 1 کیلومتری هتل اینترمار واقع شده است و فرودگاه دالامان به اندازه ی یک سواری 90 دقیقه ای با هتل فاصله دارد.

 

خدمات و تسهیلات هتل اینترمار مارماریس

سونا، حمام ترکی، اتاق های ماساژ/مراقبتی، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، سالن بازی، گهواره ی رایگان، استخر کودکان، لوازم بهداشتی رایگان، خدمات اتاق ( در ساعاتی مشخص )، سرسره ی آبی، اتاق جلسه، سرویس لباسشویی/خشکشویی، سرویس اتو کشی، آرایشگاه، انبار بار، گاوصندوق در کانتر پذیرش، بخش های اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، دمپایی، سشوار، میز، تلفن و نظافت روزانه.

 

غذا خوری در هتل اینترمار مارماریس

رستوران هتل اینترمار غذا های بین المللی را در وعده های صبحانه، نهار و شام سرو می کند.

 

تعداد اتاق ها: 98

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    پارکینگ رایگان    کافه    رستوران ( سفارشی )    تراس حمام آفتاب    تسهیلات مخصوص مهمانان دارا ی معلولیت

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved