هتل الیت ورلد مارماریس

مارماریس
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل الیت ورلد مارماریس، Elite World Marmaris Hotel، در فاصله ی 40 متری ساحل خصوصی خود قرار گرفته است. سایه بان، تخت حمام آفتاب و حوله به صورت رایگان در ساحل و استخر این هتل 4 ستاره ارائه می شوند.

اتاق های هتل الیت ورلد به زیبایی با سبکی مدرن تزئین گشته اند و چشم اندازی از خشکی یا دریا ارائه می دهند. تمامی اتاق ها شامل تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، کتری برقی، تهویه هوا ی مطبوع، مینی بار و بالکن هستند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق های هتل الیت ورلد مجهز به دوش و سشوار می باشند.

سرویس آل اینکلوسیو هتل الیت ورلد صبحانه، نهار و شام سلف سرویس، و میانوعده و کیک را شامل می شود. رستوران سفارشی لولیوا منویی متنوع از غذا های بین المللی ارائه می دهد. نوشیدنی های محلی نیز در هتل الیت ورلد سرو می شوند.

سونا، حمام ترکی، سونا ی بخار، اتاق های ماساژ، بدنسازی و آرایشگاه، بخش های مرکز آبگرم و سلامتی هتل الیت ورلد را تشکیل داده اند. کانتر پذیرش هتل به صورت 24 ساعته سرویس دهی می کند. تسهیلات برگزاری جلسات، فروشگاه و لوازم لباسشویی، از دیگر امکانات هتل الیت ورلد به شمار می روند.

مرکز مارماریس در 7 کیلومتری و فرودگاه دالامان در 103 کیلومتری هتل الیت ورلد قرار گرفته اند.

 

خدمات و تسهیلات هتل الیت ورلد مارماریس

استخر روباز، تخت حمام آفتاب و سایه بان در ساحل، نظافت روزانه، باغ، لوازم بهداشتی رایگان، کافی شاپ، حوله در ساحل، یک اتاق جلسه، سرویس های راهنما، چای/قهوه ساز، تلفن، آب معدنی رایگان و گاوصندوق در اتاق.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل الیت ورلد مارماریس

در مرکز آبگرم هتل الیت ورلد نیرویی تازه بگیرید و آرامشی بی نظیر را تجربه کنید. ماساژ های مخصوص، استخر روباز، سونا، ماساژ اسکراب و کف حمام ترکی، سونا ی بخار، بدنسازی، کافه ویتامین که نوشیدنی ها و میانوعده های سالم سرو می کند، و بسیاری مزایا ی دیگر، در مرکز آبگرم هتل الیت ورلد انتظار شما را می کشند.

 

غذا خوری در هتل الیت ورلد مارماریس

رستوران لولیوا ( سفارشی ): لولیوا با رنگ های گرم و درخشان مدیترانه ای تزئین شده است و غذا های ایتالیایی و خاور دور را در وعده های نهار و شام سرو می کند.

رستوران الیت ( سلف سرویس ): صبحانه، نهار و شام سلف سرویس لذیذی از غذا های سنتی ترکی و بین المللی را در محیط شیک و راحت رستوران الیت امتحان کنید. کانسپت آل اینکلوسیو با نهار در روز ورود به هتل آغاز شده و با صبحانه در روز ترک هتل الیت ورلد پایان می یابد.

همچنین می توانید در کافه های کافی کامپِنی، وان و پالم، از صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم لذت ببرید.

 

تعداد اتاق ها: 93

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    کافه    رستوران ( سلف سرویس )    رستوران ( سفارشی )    تراس حمام آفتاب    مرکز آبگرم و سلامتی    ساحل خصوصی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved