هتل لاگونا لاکچری ریزورت اند اسپا بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل لاگونا لاکچری ریزورت اند اسپا، The Laguna, A Luxury Collection Resort & Spa، از ساحل به اندازه ی یک پیاده روی 1 دقیقه ای فاصله دارد. این هتل 5 ستاره توسط یک ساحل شنی سفید احاطه شده و دارای 7 استخر شنا ی تالاب مانند و چشم انداز فوق العاده ای از اقیانوس هند می باشد. لاگونا لاکچری ریزورت شما را در فضایی بزرگ در میان باغ های استوایی خوش منظره اقامت داده و به شما سرویس خدمتگزاری 24 ساعته ارائه می دهد.

اتاق ها و ویلا های هتل لاگونا لاکچری ریزورت اند اسپا با اثاثیه و کفپوش چوبی آراسته شده اند. این اقامتگاه ها دارای بالکن و تهویه هوا ی مطبوع بوده و مجهز به تلویزیونی با صفحه نمایش تخت و پخش کننده ی دی وی دی می باشند.

راهنمایان خوش برخورد لاگونا لاکچری ریزورت اند اسپا می توانند برای انجام مجموعه ای از فعالیت های مفرح مانند بادبادک بازی، مجسمه سازی از شن و ورزش های آبی هماهنگی های لازم برای شما را ترتیب بدهند. مرکز آبگرم لاگونا مجموعه ای از خدمات زیبایی را ارائه می دهد. از دیگر تسهیلات هتل می توان از اینترنت بیسیم رایگان در سراسر ساختمان، پارکینگ رایگان در محل، مرکز تناسب اندام و زمین های تنیس نام برد.

دسترسی مستقیم به دو جزیره ی کوچک نوسا باگو و نوسا پنینسولا از ساحل هتل امکان پذیر است. می توانید با یک سواری 5 دقیقه ای به گالری خرید بالی کالکشن و با یک سواری 20 دقیقه ای به معبد معروف اولوواتو برسید. فاصله ی هتل تا فرودگاه بین المللی بالی یک سواری 20 دقیقه ای است.

رستوران بانیوبیرو در کل روز غذا سرو کرده و منویی از غذا های غربی و پان آسیایی ارائه می دهد. می توانید در رستوران ساحلی آروانا غذا های دریایی تازه میل کنید. کوکتل های محلی و تنقلات سبک در کافه ی استخری کول کول، کافه کَسکِید و کافه سَفایِر لاگون قابل دسترسی هستند.

تعداد اتاق ها: 287

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    حمل و نقل فرودگاهی    مرکز آبگرم و سلامتی    مرکز تناسب اندام    رستوران    ممنوع بودن سیگار کشیدن در اتاق

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Double Room with Garden View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Double Room with Lagoon View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Studio

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Double Room with Lagoon Access

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Studio with Lagoon Access

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

One-Bedroom Villa

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved