هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی(Discovery Kartika Plaza Hotel): این هتل به اندازه ی 4 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره که در مجاورت مرکز خرید دیسکاوری واقع شده، دارای اتاق های ساحلی است که توسط باغ های استوایی احاطه شده اند. یک استخر روباز، 3 رستوران و اینترنت رایگان از دیگر امکانات هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا می باشند.

اتاق های هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی دارای بالکن های خصوصی مشرف به باغ، استخر یا اقیانوس هستند. هر اتاق مجهز به تلویزیون ال سی دی 32 اینچی، مینی بار و گاوصندوق می باشد. برخی از اتاق ها به باغ خصوصی یا استخر اقامتگاه دسترسی مستقیم دارند.

مهمانان می توانند از یک ماساژ آرامش بخش در کنار ساحل لذت برده یا در مرکز تناسب اندامِ کاملا مجهزِ هتل ورزش کنند.

مرکز فعالیت های هتل به مهمانان در رزرو تور ها و دیگر فعالیت ها مانند هلیکوپتر سواری بر فراز جزیره ی بالی در ارتفاع کم کمک می کند.

کافه ی پند (Pond) یکی از بزرگترین بوفه های صبحانه در جزیره را دارد. مهمانان می توانند در آشپزخانه ی نمایشی رستوران روباز لکوچینا (La Cucina) سر آشپزان را در حال آماده سازی غذای ایتالیایی تماشا کنند.

فرودگاه بین المللی نگوراه رای (Ngurah Rai) تا هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی با ماشین 10 دقیقه ای فاصله دارد.

 

امکانات هتل:

سالن آبگرم دیسکاوری (Discovery Spa): به دور از فعالیت های ساحلی و ساختمان هتل، آبگرم دیسکاوری فضایی برای ریلکس و آرام شدن می باشد. این سالن درمانهای واقعی و ماساژهای مخصوص کودکان را برای مهمانان فراهم کرده است. ماساژ درمانی، درمان های بدنی و ماساژ صورت با ترکیبی از تکنیک های غربی و شرقی قدیمی در سالن انجام می شود. درمانگر های آموزش دیده و حرفه ای به آنچه که شما از یک سالن آبگرم احتیاج دارید واقف هستند. دوستان نزدیک و زوج ها می توانند در یکی از 7 اتاق دو نفره، که 5 تای آنها دارای حمام اختصاصی هستند ماساژ بگیرند. برای افرادی که علاقه مند به ماساژ تک نفره و آرامش بیشتر هستند 6 اتاق در نظر گرفته شده است.  مهمانان با سن کمتر می توانند از درمان های مخصوص کودکان لذت ببرند. برای بیشتر اختصاصی بودن، دو قسمت مختلف برای ماساژ آقایان و بانوان اختصاص داده شده است. هر قسمت دارای سونا و رختکن مخصوص به خود می باشد. سالنی در مجاورت سالن آبگرم برای ماساژ های سر، صورت، دست ها و پاها برای آرامش بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.

سالن تناسب اندام: مرکز تناسب اندام هتل با مدرن ترین تجهیزات برای ورزش های قلبی عروقی و مقاومتی تجهیز شده است. برای افرادی که می خواهند حس رقابت بیشتری را تجربه کنند زمین سرپوشیده اسکواش و تنیس روی میز و زمین تنیس روباز در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات سالن کلاس یوگا، بسکتبال در آب، سونا و ورزش های Crossfit می باشد.

باشگاه کودکان: باشگاه کودکان برای مشغول نگه داشتن و خوشحال کردن کودکان در طول اقامت خود تجهیز شده است. باشگاه دارای محدوده وسیعی از انتخاب ها، شامل بازی های زمینی، کتابخانه و فعالیت های مختلف می باشد. یک تیم نظارت حرفه ای برای مراقبت از بچه ها در باشگاه در نظر گرفته شده است. هنگامی که کودکان احساس گرسنگی کنند می توانند غذای مورد نظر خودشان را از منوی مخصوص کودکان انتخاب کنند. استفاده از باشگاه برای مهمانان هتل رایگان می باشد و برای کودکان 5 تا 12 سال در نظر قابل استفاده می باشد. ساعت کار باشگاه از 9 صبح تا 5 بعدازظهر می باشد. خدمات نگهداری از کودک با مدرک پزشکی و پرداخت هزینه اضافی در صورت درخواست مهمانان امکانپذیر می باشد.

 

دالان دیسکاوری کارتیکا:

این دالان که دقیقا در منطقه لابی هتل واقع شده است، دارای امکاناتی نظیر اتاق منشی برای استفاده شخصی، یک بوتیک برای پیدا کردن انواع مجموعه های هنری و پرسنل هتل در میز تور که آماده راهنمایی مهمانان برای کشف زیبایی های شگفت انگیز بالی با برنامه ریزی سفرهای بی عیب و نقص و فراموش نشدنی می باشند.

بوتیک دیسکاوری مجموعه ای از آثار هنری برای کشف زیبایی های شگفت انگیز بالی را برای مهمانان به ارمغان آورده است. شما می توانید در این بوتیک مجموعه ای متنوع از لباس، جواهرات، کیف، کفش و دیگر کارهای هنری با کیفیت نظیر نقاشی، مجسمه یا پارچه های نقیس رنگ شده با دست را به عنوان یک هدیه منحصر به فرد یا جمع آوری کلکسیون خریداری کنید.

اتاق منشی خصوصی به منظور انجام کارهایی نظیر کپی گرفتن، فکس کردن و استفاده از کامپیوتر متصل به اینترنت در نظر گرفته شده است. شما می توانید برای هرگونه خدمات اضافی در طول اقامت خود با کارکنان هتل در تماس باشید.

میز تور هتل، سرویس اختصاصی برای کمک به شما جهت کشف زیبایی های شگفت انگیز بالی با برنامه ریزی سفرهای بی عیب و نقص و فراموش نشدنی می باشد. بنابراین شما می توانید حس یک استراحت و تغذیه مناسب را در طول اقامت خود داشته باشید.  

 

رستوران و کافی شاپ ها:

در رستوران های پند (Pond)، تپان نودل (Tepan Noodle) و لکوچینا (La Cucina) از انواع غذاها و طعم های اروپایی، آسیایی و بین المللی لذت ببرید. سرآشپز های محلی و بین المللی هتل از مواد غذایی و تازه و فصلی بشقاب های لذیذ برای شما آماده می کنند. حس چشایی خود را با نودل، تپانیاکی (نوعی غذای معروف ژاپنی)  و غذاهای ایتالیایی و بین المللی با میز شام به صورت بوفه تحریک کنید. همه رستوران های هتل با منظره فوق العاده از ساحل و اقیانوس میزبان شما خواهند بود. از وعده صبحانه تا شام هر زمان که گرسنه هستید می توانید از رستوران ها استفاده کنید.

کافی شاپ سان ست (Sunset Bar & Lounge) دو تجربه مختلف از نوشیدنی با دو سبک متضاد را برای مهمانان فراهم کرده است. این کافی شاپ محل مناسبی برای خواندن مجله، مرور اخبار روز و یا لذت بردن از منظره زیبای اقیانوس و محله های اطراف می باشد. کافی شاپ سان ست همچنین محل مناسبی برای دیدار دوستان و ایجاد رابطه های دوستی جدید می باشد.

رستوران پند (Pond): بزرگترین رستوران هتل، در کنار لابی و با منظره استخر و اقیانوس هند واقع شده است. این رستوران صبحانه بین المللی به صورت بوفه و ناهار و شام برای مهمانان سرو می کند. همچنین بعضی شب ها شام بصورت بوفه و با اجراهای محلی سرو می گردد.

رستوران تپان نودل (Tepan Noodle): منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ژاپنی از جمله تپانیاکی (نوعی غذای معروف ژاپنی) ، سوشی، ساشیمی، غذاهای دریایی و نودل با عطر و مزه آسیایی و روش های پخت گوناگون می باشد. این رستوران در کنار استخر قرار گرفته و دارای تراس روباز رو به ساحل با منظره اقیانوس می باشد. دو الاچیق خصوصی و دنج در ساحل برای یک شام رمانتیک برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

رستوران لکوچینا (La Cucina): این رستوران بهترین محل برای خوردن غذاهای ایتالیایی است. غذاهای سنتی ایتالیایی در طبقه همکف با منظره ساحل و استخر در این رستوران تجربه کنید. بجز پیتزا و پاستا انتخاب های دیگر در این رستوران انواع گوشت های لذیذ و غذاهای دریایی تازه از شمال تا جنوب کشور می باشد. سالن اختصاصی مجهز به تهویه مطبوع محیط آرامی را برای تجربه انواع نوشیدنی و غذا می باشد. رستوران لکوچینا 3 فضای روباز برای یک شام رویایی و رومانتیک برای مهمانان تدارک دیده است.

کافی شاپ سان ست (Sunset Bar & Lounge): این کافی شاپ در محلی ایده آل در لابی هتل که با نسیم ملایمی از ساحل همراه است واقع شده است. لیست بلند بالایی از نوشیدنی های مختلف از جمله چای و قهوه، آبمیوه و کوکتل در کافی شاپ سرو می شود. در کنار ساندویچ و غذاهای سبک، شیرینی و کیک های خوشمزه نیز برای مهمانان سرو می گردد که همگی توسط سرآشپز ماهر تهیه شده است.

کافی شاپ توپای (Tupai Bar): این کافی شاپ در کنار ساحل واقع شده و انواع نوشیدنی و اسنک سرو می کند. در حالیکه روی صندلی در زیر آفتاب گرم حمام آفتاب می گیرید می توانید از نوشیدنی مختلف لذت ببرید. زمانی که کودکان در باشگاه کودکان مشغول بازی هستند والدین می توانند در این مکان اوقات خوشی را سپری کنند.

کافی شاپ کول کول (Kul Kul Pool Bar): در حالیکه در استخر شنا می کنید برای رفع تشنگی نیازی نیست از استخر خارج شوید. انواع نوشیدنی، کوکتل و اسنک های سبک شامل پیتزا و ساندویچ در کنار استخر برای مهمانان سرو می گردد. صندلی های غرق در آب نیز برای نشستن تدارک دیده شده است.

تعداد اتاق ها: 318

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    حمل و نقل فرودگاهی    استخر روباز    اتاق های خانواده    مرکز تناسب اندام    مرکز آبگرم و سلامتی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Deluxe Room Garden View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room Pool View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved