هتل ایدن ریزورت بنتوتا

بنتوتا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ایدن ریزورت بنتوتا، Eden Resort & Spa، به اندازه ی یک پیاده روی 3 دقیقه ای با ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره بر ساحل شرقی سری لانکا و در امتداد شن های طلایی بنتوتا واقع شده است. ایدن ریزورت دارای اتاق هایی لوکس، یک استخر روباز پر شده با آب شیرین، یک مرکز آیورودا و 3 رستوران می باشد. دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان است.

هتل ایدن ریزورت بنتوتا در فاصله ی 96 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی باندرانیکی کلمبو قرار دارد. پارکینگ رایگان در نزدیکی هتل ارائه می شود.

اتاق های شیک هتل ایدن ریزورت بنتوتا دارا ی کفپوش چوبی و سیستم تهویه هوا ی مطبوع هستند. این اتاق ها شامل تلویزیون، مینی بار و سرویس بهداشتی خصوصی مجهز به دوش و وان می باشند.

گاردِن آف ایدِن رستوران اصلی هتل ایدن ریزورت بوده و مجموعه ای از غذا های بین المللی را سرو می کند. رستوران تِمپتِیشِنز غذا هایی با کیفیت در محیطی شیک را برای شما تدارک دیده است. می توانید در هنگام صرف نوشیدنی های گوارا در کافه ی کَپتِینز دِک از موسیقی زنده لذت ببرید.

به مهمانان هتل ایدن ریزورت مجموعه ی متنوعی از سرویس های شخصی مانند ماساژ و خدمات مرکز آبگرم ارائه می شود. این اقامتگاه مجهز به میز های بیلیارد، سالن زیبایی و زمین اسکواش است.

تعداد اتاق ها: 158

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    حمل و نقل فرودگاهی    مرکز آبگرم و سلامتی    رستوران    مرکز تناسب اندام    پارکینگ رایگان

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بنتوتا

 
© 2018 , All Right Reserved