هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا سریلانکا بنتوتا

بنتوتا
centara ceysands resort and spa sri lanka
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا سریلانکا بنتوتا Centara Ceysands Resort & Spa Sri Lanka، تنها 2 دقیقه با ساحل فاصله دارد. این هتل با دریا  سریلانکا نیز 15 دقیقه (با ماشین) فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به استخر روباز، مرکز تناسب اندام ، استخر شنا و اینترنت بی سیم رایگان در تمامی نقاط هتل اشاره کرد.

تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، طراحی داخلی با رنگ های زیتونی، تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن، مبل های راحتی و حمام های شخصی می باشند.

هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا دارای 4 رستوران که 360 نوع غذای دریایی را سرو می کند وجود دارد. غذا های دریایی از مواد اولیه تاز برای میهمانان تهیه شده و سرو می شود. میهمانان می توانند در کافه جیلان چای یا قهوه میل کرده و زمان پر از آرامشی را سپری نمایند. روم سرویس نیز در این هتل برای میهمانان ارائه خواهد شد.

میهمانان می توانند در این هتل از مرکز آبگرم و سلامتی لذت برده و ریلکس کنند. پذیرش 24 ساعته در این هتل برای میهمانان وجود دارد.

هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا سریلانکا تنها چند قدم با رودخانه بنتوتا فاصله دارد. همچنین فاصله هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا تا کلمبو 60 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی باندارانایکه 100 کیلومتر می باشد. سرویس رفت و آمد فرودگاهی نیز در این هتل برای میهمانان وجود دارد.

رستوران های هتل سنتارا سی سندز ریزورت اند اسپا

کافه بم Café Bem

غذا های بین المللی، آسیایی و محلی را برای میهمانان سرو می کند. این رستوران 24 ساعته با فضای بازی که دارد زمان مفرحی را برای میهمانان رقم می زند.

رستوران 360 - 360 Restaurant

با طراحی داخلی مدرن و زیبا غذا های دریایی خوش طعمی را برای میهمانان سرو می نماید. این رستوران با چشم انداز زیبایی که دارد میهمانان را حیرت زده خواهد کرد.

رستوران سوان بوا Suan Bua

رستوران سوان بوا که غذا های خانگی سرو کرده و راحتی خانه را برای میهمانان القا می کند. این رستوران دارای طراحی سنتی تایلندی بوده و غذا های محلی شمال تایلند را نیز در منو خود دارد. رستوران سوان بوا به عنوان بهترین رستوران در سرو غذا های سنتی می باشد که میهمانان مراجعه به این رستوران را نباید فراموش کنند.

کافه کالیون  Café Ceylon

میهمانان می توانند غذا های محلی سریلانکایی را در این رستوران میل کنند. همچنین در این رستوران چای های خوش طعم و مخصوص سریلانکایی همراه با میان وعده های سبک برای میهمانان سرو می شود.

کافه این بیتوین Inn Between

نوشیدنی های مخصوص و متنوعی را سرو کرده و زمان مفرحی را برای میهمانان رقم می زند.

کافه پول  Café Pool

میهمانان می توانند در این استخر به شنا کردن پرداخته نوشیدنی های مختلف میل کرده و زمان شادی را سپری نماند.

رستوران این روم داینینگ In-room dining

میهمانان قادر خواهند بود غذا های بین المللی و محلی که علاقه مند هستند را از این رسنتوران سفارش داده و در اتاق خود میل کنند.

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی   استخر شنا    اینترنت بی سیم رایگان     استخر روباز   مرکز سلامتی و آبگرم    پارکینگ رایگان 

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بنتوتا

 
© 2018 , All Right Reserved