هتل گرند کندیان کندی

ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرند کندیان کندی، The Grand Kandyan ، در 1.2 کیلومتری کندی قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره لوکس دارای استخر روباز و اتاق هایی با پنجره بزرگ و کفپوش فرش می باشد. اینترنت بیسیم رایگان نیز در دسترس است.

اگر می خواهید از محیط اطراف بازدید کنید، موزه ی کندی مکانی بسیار ایده آل است و در فاصله 1.2 کیلومتری هتل و استادیوم بوگامبرا به اندازه 1.9 کیلومتر با هتل گرند کندیان فاصله دارد. فرودگاه بین المللی باندرانیکی در 85 کیلومتری هتل واقع شده است.

تمامی اتاق های هتل گرند کندیان مجهز به تهویه هوای مطبوع، بالکن اختصاصی، مینی بار، حمام و فضای نشیمن هستند. اگر می خواهید روز پر جنب و جوش داشته باشید به مرکز تناسب اندام هتل حتما سری بزنید و از فعالیت و ورزش در این مجموعه لذت ببرید. مهمانان گرامی هتل گرند کندیان می توانند از امکاناتی از جمله سالن ملاقات و پارکینگ رایگان بهره برده و همچنین از درمان های آبگرم و ماساژهای سنتی که در مرکز آبگرم و سلامتی هتل ارائه می شود، استفاده کنند.

رستوران هتل گرند کندیان انواع غذاهای لذیذ محلی و بین المللی را برای شما آماده کرده است. غذا های سبک و نوشیدنی های متنوع نیز در کافه ی هتل سرو می شود.

 

سرگرمی در هتل گرند کندیان کندی

برنامه های تفریحی و فعالیت های تدارک دیده شده توسط هتل گرند کندیان، تعطیلات را برای شما به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل خواهند کرد. از دیگر امکانات تفریحی و سرگرمی هتل می توان به انواع ورزش های آبی در استخر روباز و ژیمناستیک در مرکز تناسب اندام و بسیاری فعالیت های دیگر اشاره کرد.

ازآب تنی در استخر مجلل و روباز طبقه پنجم هتل گرند کندیان نهایت لذت و بهره را ببرید، این استخر شما را قادر می سازد تا چشم اندازی بی نظیر از تپه های زیبا و جذاب منطقه را که بخشی از میراث یونسکو هستند را نظاره گر باشید. اقامت آرام و دلپذیر را در هتل گرند کندیان تجربه کنید.

مرکز تناسب اندام و سالن آبگرم دیگر بخش های این مجموعه ی مجلل را تشکیل می دهند. همچنین پس از فعالیت و ورزش در مرکز تناسب اندام، می توانید در کافه ی استخر به استراحت بپردازید.

مینی کلوب: مینی کلوب بسته به سن و توانایی مهمانان کوچک خود ( 5 الی 18 سال ) فعالیت های متنوع تعاملی و سرگرم کننده ای را برای آنها آماده کرده است. هر بازی شامل اضافه بها می شود.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل گرند کندیان کندی

هتل گرند کندیان برای کسانی که به قصد تفریح به تعطیلات آمده اند، مکانی ایده آل می باشد. با خدمات بی نظیر مرکز آبگرم هتل آرامشی بی همتا به روح و جسم خود ببخشید. انواع ماساژهای درمانی، ماساژ صورت و ماساژ های سنتی برای مهمانان گرامی هتل ارائه می شود. ماساژهایی به همراه عطرها و کرم های گیاهی ( اسانس های منحصر به فرد، ادویه، گل و میوه ) این مرکز، تجربه ای بی همتا را در جزیره ی سریلانکا برای شما به ارمغان می آورد.

ماساژهای آرامش بخش مرکز آبگرم و سلامتی هتل به شما کمک می کند احساس طراوت و شادابی کنید. ماساژور های با تجربه این مرکز، باتوجه به نیاز های بدن شما، خدمات ماساژ مخصوص خودتان را ارائه می دهند. پرسنل حرفه ای هتل گرند کندیان یک تجربه آرامش بخش، نوآورانه، لذت بخش و به یاد ماندنی را برای شما تضمین می کنند.

 

رستوران و غذاخوری در هتل گرند کندیان کندی

در هتل گرند کندیان می توانید بهترین غذاها را در فضاهایی مدرن و زیبا میل نمایید. سر آشپزهای مجرب گرند کندیان می توانند بارها با غذاهای حیرت انگیز خود مهمانان را شگفت زده کنند.

رستوران تامیرَند: انواع غذاهای مغذی و خوش طعم در این رستوران به صورت سفارشی سرو می شود. تیم آشپزی هتل غذاهای لذیذ بین المللی را برای شما به جشنی تازه از طعم ها تبدیل می کند.

رستوران لِمون گرس: رستوران لمون گرس دارای یک محیط آرام به همراه چشم اندازی زیبا از تپه های سرسبز منطقه، مکانی ایده آل برای استراحت می باشد. انواع غذاهای تایلندی در این رستوران برای شما آماده شده است.

رستوران ایندگو: به همراه نمایی بی نظیر از منطقه، محلی مهیج است که شما را با غذاهای منحصر به فرد و معاصر هند آشنا می کند. سرآشپز هندی رستوران با دقت بالا، ترکیبات غذایی انتخاب می کند و طعم هایی فوق العاده را برای شما ارائه می دهد.

اسکای لانج: این مکان شگفت انگیز شما را قادر می سازد تا چشم اندازی 360 درجه از کوه ها و شهر کندی را نظاره گر باشید. انواع کوکتل ها، چای داغ، و نوشیدنی های این مجموعه تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند.

کافه ها: کافه ی استخر، کافه ی لابی و کافه ی بِلیتز.

 

تسهیلات و خدمات هتل گرند کندیان کندی

تراس حمام آفتاب، تراس، باغ، کافه ی استخر، حوله استخر/ساحل، استخر پشت بام، استخر روباز، جکوزی، ماساژ ( شامل اضافه بها )، مرکز آبگرم و سلامتی ( شامل اضافه بها )، مرکز تناسب اندام، سرگرمی عصرانه، کلوب کودکان ( شامل اضافه بها )، کافه ی شبانه ( شامل اضافه بها )، کرایه ی دوچرخه ( شامل اضافه بها )، سالن بازی، منوی کودکان، منوی رژیمی، صبحانه در اتاق، کافه، رستوران ( سفارشی و سلف سرویس )، اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات نظافتی روزانه، انبار بار، تبدیل ارز، کانتر پذیرش 24 ساعته، زمین بازی سرپوشیده کودکان،  جلای کفش، اتوشویی ( شامل اضافه بها )، خشکشویی ( شامل اضافه بها )، لباسشویی ( شامل اضافه بها )، فکس/فتوکپی ( شامل اضافه بها )، حمل و نقل فرودگاهی ( شامل اضافه بها )، فضایی تعبیه شده برای استعمال دخانیات، تهویه هوای مطبوع، ممنوعیت استعمال دخانیات در مجموعه، فروشگاه، فروشگاه خرید هدیه، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سلمانی، امکانات برای افراد کم توان، روزنامه، خدمات اتاق و پرسنل چند زبانه.

 

محبوب ترین امکانات هتل

استخر روباز    اینترنت بیسیم رایگان    اتاق خانوادگی    پارکینگ رایگان    حمل و نقل فرودگاهی    رستوران

تعداد اتاق ها: 100

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Honeymoon Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Presidential Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های

 
© 2018 , All Right Reserved