هتل پولمن پاتایا

پاتایا - ناکلوا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پولمن پاتایا Pullman Pattaya Hotel G این هتل در منطقه های خصوصی و منحصر به فرد از ساحل ونگ امانت با مناظر زیبای جنگل های استوایی و ساحل بنا شده است. هتل پولمن تنها ۵ دقیقه تا مرکز شهر پاتایا و یک ساعت تا بانکوک فاصله دارد. این هتل با داشتن ساحلی زیبا و همین طور معماری معاصر همراه با مهمان نوازی تایلندی موجب لذت بردن از اقامت در این هتل می شود. بخشی از تفریحات آبی این هتل شامل: گشت و گذار با قایق، ماهیگیری در اعماق دریا، جت اسکی، غواصی در اعماق، غواصی در نزدیکی ساحل، موج سواری، چتر بازی، قایق رانی، اسکی روی آب می باشد.

برای تمامی مهمان ها در ۳۵۳ اتاق امکاناتی مانند دو استخر، اتاق های ملاقات و تجارت تعبیه شده است. در تمام طول روز شما می توانید از بار داخل استخر، بار ساحلی، منطقهٔ مخصوص غروب آفتاب و بار شبانه استفاده کنید. داشتن گروه حرفه های ماساژ با استفاده از وسایل گیاهی و طبیعی ماساژی مخصوص چه در اتاق شما چه در سالن مخصوص ماساژ برای شما فراهم ساخته. این هتل با قابلیت پذیرایی از ۶۰۰ نفر در سالن کنفرانس یا سالن مهمانی میتواند مراسم های شما را هر چه با شکوه تر برگزار کند. اگر به دنبال مهمان نوازی ویژه و ساحل اختصاصی بی نظیر هستید، این هتل را به شما پیشنهاد می کنیم!

امکانات هتل پولمن پاتایا

سرویس اتاق ۲۴ ساعته، انتقال فرودگاه، نگهداری از کودکان، بار، اجاره دوچرخه، کرایه ماشین، پارک ماشین، قهوه خانه، دربان، صرافی، آسانسور، امکانات برای مهمانان غیر فعال، اتاق خانواده، خدمات لباس های شسته شده، ذخیره سازی به چمدان، امکانات ملاقات، مطبوعات، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، مغازه ها، خدمات شاتل، منطقه سیگار کشیدن، تور، مرکز تناسب اندام، اتاق بازی، باغ، ماساژ، استخر در فضای باز،استخر و باشگاه کودکان، ورزش های آبی (موتوری و غیر موتوری)، آبگرم، سونای بخار، تنیس رومیزی، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی
فاصله هتل تا: بازار پاتایا ۱٫۴ کیلومتر (۱۷ دقیقه پیاده روی)،شو تیفانی پاتایا ۱٫۵ کیلومتر (۱۸ دقیقه پیاده روی)، ماساژ و آب گرم ۱٫ کیلومتر (۱۲ دقیقه پیاده روی)

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 09:00
map
نام اتاق

Lanai Room with Pool view

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Lanai

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive Club Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive Suite - Two BedRooms

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پاتایا

 
© 2018 , All Right Reserved