هتل سینامون لیک ساید کلمبو

کلمبو
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سینامون لیک ساید کلمبو Cinnamon Lakeside، به اندازه 6 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره در کنار دریاچه بیرا در کلمبو واقع شده است و با 10 دقیقه سواری دسترسی به فروشگاه بزرگ منطقه امکان پذیر است. هتل سینامون لیک ساید دارای چندین غذاخوری و کلوب سلامتی می باشد.

مهمانان گرامی هتل می توانند از فعالیت در استخر روباز و ماساژهای بی نظیر مرکز آبگرم و سلامتی این مجموعه نهایت بهره را ببرند. زمین تنیس، زمین اسکواش، کتابخانه، سالن ورزش و کافه ی شبانه دیگر بخش های هتل سینامون لیک ساید را تشکیل می دهند.

اتاق های هتل سینامون لیک ساید مجهز به تلویزیون تخت، صندوق امانات و لوازم تهیه چای/قهوه می باشند. تعدادی از اتاق ها شامل سالن نشیمن و بالکن خصوصی می شوند.

رستوران های هتل سینامون لیک ساید کلمبو شامل فضاهای نشمین روباز و سرپوشیده می باشد. سرآشپزهای رستوران 7 دگری نورث انواع غذاهای مدیترانه ای و نوشیدنی ها را برای شما آماده کرده اند. دیگر رستوران های هتل سینامون لیک ساید عبارتند از رستوران تایلندی و ژاپنی.

دسترسی به فرودگاه بین المللی باندرانیکی با 45 دقیقه سواری امکان پذیر است. فروشگاه های زنجیره ای اُدِل در 2 کیلومتری هتل واقع شده اند.

 

سرگرمی در هتل سینامون لیک ساید کلمبو

برآورده کردن تمامی انتظارات مهمانان از اولویت های این هتل مجلل می باشد. از تسهیلاتی که هتل سینامون لیک ساید برای مهمانان ارائه می هد می توان به مرکز آبگرم و سلامتی آزمارا، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس و زمین اسکواش اشاره کرد. سرگرمی و فعالیت های این هتل برای شما و عزیزانتان تعطیلاتی به یاد ماندنی را به ارمغان خواهد آورد.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل سینامون لیک ساید کلمبو

در سال 2009 مرکز آبگرم باشکوه هتل آغاز به کار نمود و برنده ی جایزه جزیره شد و به زنجیره ای بین المللی تبدیل شد. شما می توانید از تسهیلات بی نظیر و منحصر به فرد این مجموعه بهره مند شوید. از زمانی که مرکز آبگرم و سلامتی هتل سینامون لیک ساید برنده جایزه گردشگری سریلانکا در سال 2010 شده، خدماتی به یاد ماندنی را ارائه می دهد. این مرکز دارای دکوراسیونی مدرن و شیک می باشد که لوازم آن به دقت انتخاب شده اند. اتاق های ماساژ هتل، فوق العاده زیبا تزئین شده اند و با مدرن ترین لوازم به ارائه ی تسهیلاتی بی نظیر می پردازند. استرس و خستگی روزانه ی خود را در این مرکز فراموش کنید. پرسنل حرفه ای این مجموعه که تکنیک های شفای بالینی و سوئدی را آموزش دیده اند، در 5 اتاق مخصوص ماساژ این مجموعه آماده خدمت رسانی به شما هستند. ماساژ پا و سر نیز در زیر زمین این مجموعه وجود دارد. با خدمات بی نظیر مرکز آبگرم هتل آرامشی بی همتا به روح و جسم خود ببخشید. مرکز آبگرم و سلامتی هتل سینامون لیک ساید یکی از محبوب ترین مراکز آبگرم جهان است!

 

رستوران و غذاخوری هتل سینامون لیک ساید کلمبو

غذاخوری در رستوران های هتل سینامون لیک ساید مانند شرکت در جشنی بی همتا از طعم ها است. طعم هایی متفاوت در هر یک از رستوران فرست کلاس هتل می چشید، از ترکیباتی به دقت انتخاب شده تهیه شده است.

رستوران 7 دِگری نورث: یکی از بهترین رستوران کلمبو می باشد که در یک فضای کلاسیک به همراه چشم اندازی بی نظیر، غذاهای لذیذ مدیترانه ای و گوشتی را سرو می کند.

کافه ی گودیز: کیک های تازه و دسر های لذیذ، همگی این قنادی را به مکانی بی نظیر برای استراحت تبدیل کرده اند.

رستوران تای: انواع ادویه های خوش عطر و بو در ترکیبات غذاهای لذیذ تایلندی وجود دارند و سرآشپزهای با تجربه این رستوران غذاهای تایلندی را برای شما به جشنی تازه از طعم ها تبدیل می کند.

رستوران لانج: این رستوران دارای فضای غذاخوری در تراس و سالن خصوصی می باشد و برای کسانی که می خواهند به همراه دوستان و خانواده اوقاتی خوشی داشته باشند، مکانی ایده آل است.

 

خدمات و تسهیلات هتل سینامون لیک ساید کلمبو

تراس حمام آفتاب، تراس، باغ، حمام، جکوزی ( شامل اضافه بها )، ماساژ ( شامل اضافه بها )، مرکز آبگرم و سلامتی ( شامل اضافه بها )، مرکز تناسب اندام، سونا، سرگرمی عصرانه ( شامل اضافه بها )، کافه ی شبانه، تیم سرگرمی، اسکواش، کتابخانه، کارائوکه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، زمین تنیس، منوی رژیمی، کافه ی میانوعده، صبحانه در اتاق، رستوران ( سفارشی و سلف سرویس )، اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات نظافتی، انبار بار، کانتر پذیرش 24 ساعته، خدمات کودک/گهواره ی کودک ( شامل اضافه بها )، جلای کفش، خشکشویی ( شامل اضافه بها )، اتوشویی ( شامل اضافه بها )، لباسشویی ( شامل اضافه بها )، فکس/فتوکپی ( شامل اضافه بها )، تهویه هوای مطبوع، فروشگاه، کرایه ی اتومبیل، فروشگاه خرید هدیه، سلمانی، امکانات برای افراد کم توان، ممنوعیت استعمال دخانیات، روزنامه و خدمات اتاق.

 

محبوب ترین امکانات هتل

اینترنت بیسیم رایگان    مرکز آبگرم و سلامتی    مرکز تناسب اندام    پارکینگ رایگان    ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها    خدمات اتاق

تعداد اتاق ها: 346

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

 
© 2018 , All Right Reserved