هتل سنت رافائل ریزورت لیماسول

لیماسول
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سنت رافائل ریزورت لیماسول St Raphael Resort، در یکی بزرگترین سواحل لیماسول واقع شده است. از امکانات هتل می‌توان به 2 استخر شنا روباز، سیستم تهویه هوا، اتاق میهمان با بالکن همراه با چشم انداز زیبا از دریای مدیترانه اشاره کرد.

تمامی اتاق‌های هتل مجهز به کفپوش‌های پارکت و مدرن، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع و تراس‌های مخصوص آفاب گیری در اتاق‌ها اشاره نمود.

هر روز صبح صبحانه به صورت سلف سرویس با میوه‌های تازه سرو می‌شود. رستوران آلا کاتی انواع غذاها قبرس را برای میهمانان سرو می‌کند. کافه هتل با تزئین چوبی با چشم انداز زیبا و سرو انواع نوشیدنی‌های مخصوص پذیرای میهمانان می‌باشند.

استخر با چشم انداز زیبا از دریا، روش‌های درمانی متنوع در مرکز آبگرم، 2 زمین تنیس و زمین بازی کودکان جز امکانات هتل می باشند.

فاصله هتل تا مرکز لیموسال 11 کیلومتر و تا فرودگاه لارانکا 45/8 کیلومتر است. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در حال خدمت به میهمانان می باشد. در این هتل پارکینگ خصوصی رایگان و اینترنت بی‌سیم رایگان در اماکن عمومی برای میهمانان فراهم شده است.

اتاق جلسه هتل سنت رافائل ریزورت لیماسول

این هتل دارای 7 اتاق جلسه و کنفرانس با تمام امکانات صوتی و تصویری لازم برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های بزرگ و کوچک می‌باشد. اتاق جلسات سرپوشیده و باز همراه با پارکینگ اختصاصی به این اتاق جلسات در این هتل برای میهمانان فراهم شده است. نوشیدنی‌های مخصوص و غذا نیز در این اتاق جلسات و کنفرانس‌ها برای میهمانان سرو می‌شود.

مرکز آبگرم هتل سنت رافائل ریزورت لیماسول

در مرکز آبگرم لوکس هتل خداتی از قبیل ماساژهای متنوع، پکیج های متفاوت و متعدد، روش‌های درمانی بدن، روش‌ درمانی صورت، سالن زیبایی و مانیکور/ پدیکور را برای میهمانان ارائه می‌دهد.

رستوران‌های هتل سنت رافائل ریزورت لیماسول

رستوران پالادیوم Palladium Restaurant

با فضایی سنتی مدرن و رنگبندی‌های گرم به همراه چشم انداز زیبا از شهر و دریا پذیرای میهمانان می‌باشد. میهمانان می‌توانند غذاهای متنوع سلف سرویس را میل کرده و از موسیقی که در این رستوران در حال پخش است لذت ببرند.

رستوران اکتاگون Octagon Restaurant

غذاهای محلی و مدیترانه‌ای را در فضایی شیک سرو می‌کند. در این رستوران صبحانه و نهار به صورت سلف سرویس برای میهمانان سرو می‌شود.

کافه کپتینز Captain's Café  and Terrace

انواع نوشیدنی‌های مخصوص در فضای مدرن چوبی برای میهمانان سرو می‌شود. میهمانان زمان مفرحی را در این کافه سپری خواهند کرد.

از دیگر رستوران‌ها و کافه‌های هتل می‌توان به رستوران سیلرز رست لانگ کاف (Sailor's Rest Lounge Café Restaurant  )، رستوران آلاکاتی (Alakati Restaurant)، رستوران اسپلش (Splash Restaurant)، کافه آمفبین پول (Amphibion Pool) و کافه سی شل گرب ان گو (Seashells Grab N Go) اشاره کرد که انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش طعم را برای میهمانان سرو می‌کنند.

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان    استخر شنا     پارکینگ رایگان    مرکز سلامتی و تناسب اندام      ساحل اتاق‌های خانوادگی     کافه  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های لیماسول

 
© 2018 , All Right Reserved