هتل رویال آپولونیا لیماسول

لیماسول
the royal apollonia
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رویال آپولونیا لیماسول The Royal Apollonia، در ساحل و در فاصله 5 دقیقه‌ای منظقه باستان شناسی آماتوس واقع شده است. رستوران، 2 زمین تنیس، سونا، بالکن‌های شخصی با چشم انداز زیبا از دریای مدیترانه از امکانات هتل می‌باشند.

تمامی اتاق‌های هتل مجهز به مبلمان مدرن، پنجره‌های سراسری، سیستم تهویه هوا (اردیبهشت تا مهر)، چای/قهوه ساز، دمپایی، رب دشامبر، سشوار، مینی بار و اینترنت بی‌سیم رایگان (در تمامی نقاط هتل) می‌باشند.

چتر و آفتاب‌گیر های رایگان در ساحل برای میهمانان فراهم شده است. 3 استخر شنا، استخر سرپوشیده، استخر 523 متر مربعی با آب تازه، استخر کودکان، ماساژ و کلاس‌های ایروبیک از امکانات تفریحی هتل می‌باشند.

رستوران آکاکیکو غذاهای ژاپنی را سرو می‌کند. رستوران دیونیسوس غذاهای یونانی را سرو می‌کند. کافه اوشن بلو که نزدیک استخر واقع شده است اواع میان وعده‌های سبک به همراه نوشیدنی‌های مخصوص را برای میهمانان سرو می‌کند. میهمانان می‌توانند در کافه روباز هتل انواع نوشیدنی‌‌های مخصوص را میل کرده و زمان مفرحی راسپری نمایند.

فاصله هتل تا مرکز لیماسول و دانشگاه تکنولوژی قبرس 5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی لارناکا 68 کیلومتر می‌باشد. پارکینگ رایگان، کرایه ماشین و دوچرخه جز امکانات هتل می‌باشند.

اتاق جلسه هتل رویال آپولونیا لیماسول

این اتاق جلسه تمام خدمات صوتی و تصویری لازم را برای برگزاری جلسات حرفه‌ای را دارد. اتاق جلسه هتل رویال آپولونیا 180 متر مربعی گنجایش 200 نفر را دارد. میهمانان تجربه جلسات حرفه‌ای را در این اتاق جلسه خواهند داشت.

مرکز آبگرم هتل رویال آپولونیا لیماسول

این مرکز آبگرم با فضا دنج خدماتی از قبیل روش‌های درمانی جوانسازی، سالن زیبایی، ماساژهای متنوع و انواع روش‌های درمانی را برای میهمانان ارائه می‌دهد. میهمانان زمان پر از آرامشی را در این مرکز آبگرم سپری خواهند کرد.

رستوران‌های هتل رویال آپولونیا لیماسول

رستوران دیانیوس DIONYSOS RESTUARENT

 با چشم انداز زیبا از دریا غذاهای بین المللی و یونانی را برای میهمانان سرو می‌‌کند. میهمانان می‌توانند در این رستوران هر سه وعده‌ غذایی صبحانه، نهار و شام را میل کنند.

رستوران ژاپنی آکاکیکو AKAKIKO JAPANESE

این رستوران شیک با چشم انداز زیبا از دریا و سرو غذاهای آسیایی پذیرای میهمانان می‌باشد.

کافه اوشن بلو OCEAN BLUE CAFE

در نزدیکی استخر واقع شده و انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های مخصوص را برای میهمانان سرو می‌کند.

از دیگر رستوران‌ها و کافه‌های هتل می‌توان به رستوران مزه بای الینیکو (MEZE BY ELINIKO) و کافه افرودیت (APHRODITE LONGE) اشاره نمود که انواع غذاهای خوش طعم به همراه نوشیدنی‌های مخصوص را برای میهمانان سرو می‌کند.

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی‌سیم رایگان      استخر شنا    پارکینگ رایگان      مرکزسلامتی و تناسب اندام      ساحل اتاق‌ها خانوادگی     کافه  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های لیماسول

 
© 2018 , All Right Reserved