هتل رامادا پلازا آگرا

آگرا
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رامادا پلازا آگرا (Ramada Plaza Agra)، در شهر آگرا واقع شده و  دارای استخر روباز و چشم انداز زیبایی از باغ می باشد. از امکانات این هتل می توان به اتاق نشیمن و پارکینگ خصوصی رایگان اشاره کرد.

تمامی اتاق های هتل رامادا پلازا دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون LCD با کانال های متنوع، مینی بار، کتری، حمام های شخصی با دوش آب، دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می باشند. بعضی از اتاق ها نیز دارای سالن نشیمن برای استراحت میهمانان می باشند.

پذیرش هتل رامادا پلازا به صورت 24 ساعته در حال خدمت به میهمانان می باشند. در این هتل خدمات دیگری نیز از قبیل کرایه ماشین، شست و شو، خشک شویی و جامه دان نیز برای میهمانان ارائه می شود.

میهمانان می توانند از غذا های خوش طعم رستوران و نوشیدنی های متنوع کافه ها لذت ببرند. روم سرویس،غذا های رژیمی و نهار بسته بندی شده  برای میهمانان در این هتل ارائه می شود.  

بازی بیلیارد نیز در این هتل برای میهمانان وجود دارد. فاصله هتل رامادا پلازا تا تاج محل 6 کیلومتر، تا باغ مهتاب 7 کیلومتر و تا فرودگاه 13 کیلومتر می باشد.

 

اتاق جلسه هتل رامادا پلازا

با 576 متر مربع و دو اتاق جلسه با گنجایش 30 نفر برای کنفرانس ها و 450 نفر برای میهمانی ها کاملا مجهز بوده و قابلیت برگزاری جلسات حرفه ای را دارد. تمام تجهیزات لازم برای برگزاری کنفرانس در این هتل برای میهمانان وجود دارد.

 

رستوران های هتل رامادا پلاز

رستوران های هتل رامادا به صورت 24 ساعته و با سرو غذا های بین المللی و محلی در حال خدمت به میهمانان می باشند. رستوران هندی که در پشت بام هتل واقع شده غذا های محلی خوش طعم هندی را برای میهمانان سرو می کند. کافه 24 ساعته نیز در این هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی های متنوع را برای میهمانان سرو می کند.

کافه گلدن الفنت (CAFE GOLDEN ELEPHANT) / رستوران ترکو موغال (TURKO MUGHAL) / کافه تماروش (TMAHROOSH BAR)

 

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی / اینترنت بی سیم رایگان / استخر شنا / پارکینگ رایگان / استخر روباز / مرکز آبگرم / رستوران / کافه / مرکز تچاری / بخش کودکان


  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های آگرا

 
© 2018 , All Right Reserved