هتل گیت وی آگرا

آگرا
the gateway hotel agra
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گیت وی آگرا  The Gateway Hotel, Agra، در 4.5 هکتار باغ واقع شده و با چشم انداز نفس گیری از تاج محل پذیرای میهمانان خواهد بود. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در حال خدمت به میهمانان می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز با آب تازه، مرکز تناسب اندام و مرکز آبگرم  اشاره کرد.

تمامی اتاق ها با ظرافت تزیین و چیده شده اند، و امکاناتی از قبیل سیستم تهویه هوا، کفپوش های مرمر و کاشی، تلویزیون کابلی، مینی بار، امنیت شخصی، حمام شخصی، دوش آب و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان را برای میهمانان ارائه می کنند.

فاصله هتل گیت وی تا تاج محل 3 کیلومتر، تا فرودگاه آگرا 10 کیلومتر و تا ایستگاه قطار آگرا 5 کیلومتر می باشد.

در مرکز آبگرم هتل ماساژ ها و روش های درمانی سنتی هندی برای میهمانان ارائه می شود. میهمانان می توانند در کارگاه های آشپزی یا نقاشی هتل شرکت کنند. در این هتل مرکز تجاری و گل فروشی نیز وجود دارد.

کافه گاد (GAD) به صورت 24 ساعته در حال سرویس دهی به میهمانان می باشد، این کافه غذا های محلی و سنتی را به صورت سلف سرویس یا منو برای میهمانان سرو می نماید. رستوران جانکار(Jhankar )  غذا های هندی و چینی به همراه موسیقی زنده برای میهمانان سرو می شود. کافه ساگویی (Sagui  ) با چشم انداز زیبا نوشیدنی های متنوع را برای میهمانان سرو می نماید.

تاج گنج انتخاب خوبی برای مسافرانی است که علاقه مند به معماری های تاریخی و بناهای تاریخی  می باشند.

مرکز آبگرم هتل گیت وی

ماساژ ها و روش های درمانی متنوعی را برای میهمانان ارائه می دهد، مکانی است که میهمانان می توانند با مراجعه به آن آرامش بی نظیری را تجربه نمایند. از خدماتی که در این هتل ارائه می شود می توان به ماساژ فیلوان مالیش (PEHLWAN MALISH)، ویشرام(VISHRAM)، ارجا دایاکا(ORJA DAYAKA)، جیوانیا (JIVANIYA) و سودهیکارا (SUDHIKARA) اشاره کرد.

مرکز تناسب اندام هتل گیت وی

این مرکز تناسب اندام به صورت 24 ساعته و در7 روزه هفته در حال خدمت به میهمانان بوده و دارای استخر شنا، ورزش های آبی، بازی های تیر اندازی و دارت، زمین کریکت، استادیوم فوتبال، بدمینتون، دوچرخه و بادبادک و ... می باشد.

اتاق جلسه هتل گیت وی

این اتاق جلسه مجهز دارای امکانات صوتی، تصویری، ارائه میان وعده ها از قبیل نوشیدنی و غذا های متنوع به میهمانان با چشم اندازی زیبا می باشد. میهمانان می توانند جلسات حرفه ای و بی نقصی را در این اتاق جلسه برگزار نمایند.

رستوران های هتل گیت وی

کافه گاد GAD

یکی از بهترین کافه های شهر آرگا می باشد که نوشیدنی ها و غذا های سنتی هند را برای میهمانان ارائه می کند.

رستوران جانکار JHANKAR

غذا های خوش طعم محلی هندی را برای میهمانان سرو می نماید.

کافه ساکویی SAQUI

یکی از بهترین کافه های هتل می باشد  که برای ریلکس کردن میهمانان می تواند مکان مناسبی باشد.

رستوران اسکای دک SKY-DECK

با چشم اندازی زیبا و غذا های محلی و بین المللی پذیرای میهمانان می باشد.

میهمانان می توانند در رستوران های دیگر این هتل غذا های رژیمی و سالم، غذا های محلی و غذا های فست فودی را سفارش دهند.

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی    اینترنت بی سیم رایگان    استخر شنا    پارکینگ رایگان    استخر روباز   اتاق غیر سیگاری ها   کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های آگرا

 
© 2018 , All Right Reserved