هتل دبلیو استانبول

استانبول - بشیکتاش
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل دبلیو استانبول (W Istanbul)، موقعیتی مرکزی در استانبول دارد و توسط کافه ها، رستوران ها و گالری ها احاطه شده است. می توانید با 15 دقیقه پیاده روی از هتل دبلیو به منطقه خرید معروف نیشان تاشی و فروشگاه های لوکس و بوتیک های محلی واقع در آن بروید. یک بدنسازی مدرن در هتل قرار گرفته است.

در هتل دبلیو دسترسی به اینترنت بی سیم در هتل رایگان می باش. راهنما ی شهری این دستگاه به شما کمک می کند که در طول اقامت خود در استانبول به راحتی در شهر به گشت و گذار بپردازید.

اتاق های لوکس هتل دبلیو علاوه بر داشتن دکوراسیونی امروزی، حال و هوا ی باستانی استانبول را تداعی می کنند و شامل یک تلویزیون صفحه تخت می شوند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق با سنگ مرمر تزئین شده است و مجهز به دوش و لوازم بهداشتی می باشد. برخی از اتاق های هتل دبلیو دارا ی باغ یا بالکن خصوصی هستند.

رستوران ها و کافه های بسیاری در اطراف هتل دبلیو وجود دارند. می توانید در رستوران های اطراف هتل از صرف انواع غذا های محلی و بین المللی لذت ببرید.

می توانید با پیاده روی از هتل دبلیو، به سالن کنسرت جمال رشیت ری، مرکز همایش های استانبول، ورزشگاه وودافون آرنا بشیکتاش، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا و میدان تکسیم، دسترسی پیدا کنید. بندر کشتی بشیکتاش، که دسترسی آسان به بخش آسیایی شهر را میسر می سازد، در 400 متری هتل دبلیو قرار گرفته است.

 

خدمات و تسهیلات هتل دبلیو استانبول

تراس، ماساژ ( شامل اضافه بها )، مرکز آبگرم و سلامتی ( شامل اضافه بها )، کافه ی شبانه/دی جی، کتابخانه، رستوران سفارشی، اینترنت بیسیم رایگان در سراسر مجموعه، پارکینگ خصوصی در نزدیکی هتل ( شامل اضافه بها )، سرویس راهنما، انبار بار، کانتر تور، تبدیل ارز، کانتر پذیرش 24 ساعته، پرستاری از کودک ( شامل اضافه بها )، نظافت روزانه، جلا ی کفش، سرویس اتو کشی ( شامل اضافه بها )، خشکشویی ( شامل اضافه بها )، لباسشویی ( شامل اضافه بها )، فکس/فتوکپی ( شامل اضافه بها )، تسهیلات ضیافت/جلسات ( شامل اضافه بها )، حمل و نقل فرودگاهی ( شامل اضافه بها )،سرویس حمل و نقل ( شامل اضافه بها )، بخش های اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، تهویه هوای مطبوع، کرایه ی اتومبیل، گاوصندوق، تسهیلات مخصوص مهمانان دارا ی معلولیت و خدمات اتاق.

 

مرکز آبگرم هتل دبلیو استانبول

به کمک خدمات با کیفیت مرکز آبگرم هتل دبلیو به ذهن، جسم و روح خود آرامش ببخشید. ماساژ های ارائه شده توسط این مرکز شامل ماساژ های ویژه ی هتل دبلیو، ضد سلولیت، شیاتسو، رفلکسولوژی، هندی ( سر )، سنگ داغ، ورزشی، تایلندی معطر و درمانی عثمانی، می شوند. همچنین مجموعه ی متنوعی از خدمات مراقبتی صورت و بدن نیز در مرکز آبگرم هتل دبلیو ارائه می شوند.

 

غذا خوری در هتل دبلیو استانبول

دبلیو لانژ: دکوراسیون این رستوران ترکیبی از هنر عصر طلایی امپراتوری عثمانی و عناصر مدرن است. در کافه ی رستوران نوشیدنی میل کنید.

دبلیو سیکرت گاردن: در تراس این کافه انواع پیش غذا ها و کوکتل ها را میل نمایید. قلیان نیز در دبلیو سیکرت گاردن سرو می شود.

 

تعداد اتاق ها: 140

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / پارکینگ / مرکز آبگرم و سلامتی / رستوران

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved