هتل بن مجید نهال ابوظبی

ابوظبی
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل بن مجید نهال ابوظبی  Bin Majid Nehal، در قلب ابوطبی واقع شده است. اتاق های این هتل با طراحی ظریف و چشم انداز زیبا از شهر پذیرای میهمانان می باشند. از خدمات این هتل می توان به اینترنت بی سیم رایگان، مرکز تناسب اندام و مرکز آبگرم  اشاره کرد. فاصله دبی مال تا هتل بن مجید نهال تنها 5 دقیقه می باشد.

تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل دارای خدماتی از قبیل سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع و حمام های خصوصی می باشند. بعضی از اتاق های هتل نیز دارای اتاق نشیمن و آشپز خانه می باشند.

رستوران هتل بن مجید نهال غذا های متنوعی برای میهمانان سرو می نمایند. در این هتل هر روز صبح برای میهمانان صبحانه سرو شده و روم سرویس 24 ساعته نیز در حال خدمت دهی به میهمانان می باشد.

میهمانان قادر خواهند بود تا معبد ابوظبی که در فاصله 10 دقیقه ای هتل قرار دارد پیاده روی کنند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ابوطبی 20 کیلومتر می باشد. سرویس رفت و آمد فرودگاهی با هزینه اضافی نیز برای میهمانان فراهم شده است.

مرکز آبگرم هتل بن مجید نهال ابوظبی 

این مرکز آبگرم خدماتی از قبیل ماساژ باستانی، درمان های بدن، برنزه شدن بدن، درمان صورت، درمان های الکترولیز مو و پوست سر، اسکراب بدن، حمام های بدن، درمان های تسکین دهنده و غیره را برای میهمانان ارائه می دهند. همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز با تجهیزات مدرن قلب و عروق وجود دارد که میهمانان می توانند در این باشگاه به تمرین بپردازند.

اتاق جلسه هتل بن مجید نهال ابوظبی 

این هتل دارای 3 اتاق جلسه می باشد که بزرگترین اتاق جلسه  با گنجایش 75 نفر می باشد. در این اتاق جلسه تیم حاذق همراه با پیشرفته ترین تجهیزات صوتی و تصویری می باشد.

رستوران های هتل بن مجید نهال ابوظبی 

نیوست کافه NEWS CAFÉ

رستوران نیوست انواع غذا های خوش طعم را پخت کرده و برای میهمانان سرو می کند. میهمانان می توانند در هر زمان از شبانه روز به این رستوران مراجعه کرده و صبحانه،نهار و شام میل کنند.

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی  اینترنت بی سیم رایگان    پارکینگ   اتاق های خانوادگی    مرکز تناسب اندام    مرکز سلامتی و تناسب اندام  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های ابوظبی

 
© 2018 , All Right Reserved