هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

کوالالامپور - تایمز اسکوئر
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل برجایا تایمز اسکوئر  کوالالامپور  Berjaya Times Square Hotel علاوه بر دسترسی خوبی که به بسیاری از دیدنی های موجود در شهر کوالالامپور دارد دسترسی مستقیمی به یک مرکز خرید و یک پارک تفریحی نیز دارد .هتل برجایا در منطقه ی تجاری و خرید کوالالامپور واقع شده است و با منوریل تنها 6 دقیقه تا ترمینال کی ال سنترال و به میزان 45 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد. 

امکانات هتل شامل  :

مرکز تجاری با خدمات منشی گری و خدمات اجاره ی اتومبیل است. مهمان هتل از پارکینگ خصوصی رایگان آن لذت خواهند برد و زمین بازی کودکان بصورت رایگان در دسترس آنها قرار می گیرد. این هتل همچنین دارای یک استخر و سونا می باشد و مرکز تناسب اندام و 2 زمین اسکواش نیز در دسترس کلیه ی مهمانان قرار می گیرند. اتاق های بزرگ هتل دارای امکانات رفاهی مدرنی از جمله سیستم سرگرمی و کانال های تلویزیون کابلی ، چای / قهوه ساز و مینی بار هستند و حمام ها مجهز به وان می باشند. 

رستوران های هتل :

غذاهای آمریکایی و آسیایی را می توان در رستوران سیب بزرگ Big Apple موجود در هتل یافت که چشم انداز بی نظیری به شهر نیز دارد. رستوران برادوی Broadway عصرانه های سبک سرو می کند و نوشابه ها و آبمیوه های خوشمزه ای دارد. رستوران دیگری در هتل نیز هست که غذاهای فوق العاده ای را همراه با دید عالی به شهر در اختیار مهمانان قرار می دهد. 


 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوالالامپور

 
© 2018 , All Right Reserved