هتل بانیان تری سامویی

ساموئی
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل بانیان تری سامویی Banyan Tree Samui، دارای اتاق های ویلایی مدرن، استخر، مرکز تناسب اندام لوکس، 5 رستوران و اینترنت بی سیم رایگان می باشد.

ویلا های هتل دارای تراس های شخصی با چشم انداز زیبایی از اقیانوس و طبیعت زیبای گرمسیری می باشند. تمامی ویلا ها مجهز به تلویزیون های صفحه تخت با کانال های کابلی، دستگاه پخش کننده دی وی دی، حمام های بزرگ با پنجره های بزرگ سر تا سری می باشند.

فاصله هتل بانیان تری سامویی تا فرودگاه بین المللی ساموئی 30 دقیقه، تا کافه ساحلی جمهوری 2 دقیقه تا صحنه و لوکیشن فیلم های پدرخوانده و سنگ های مادر بزرگ10 دقیقه است.

میهمانان می توانند از ماساژ ها و روش های درمانی متفاوتی که در این هتل ارائه می شود لذت ببرند. این هتل دارای مرکز تناسب اندام مجهز می باشد. کتابخانه، سالن زیبایی، غواصی، ماهیگیری و دوچرخه سواری از دیگر خدمات هتل می باشد.

میهمانان می توانند در رستوران ادج (Edge) صبحانه سلف سرویس و غذا های بین المللی را میل نمایند. رستوران سافورن (Saffron) غذا های بین المللی را سرو می کند. از دیگر رستوران ها و کافه ها می توان به لابی لانگ (Lobby Lounge)، پول بار (Pool Bar) و سندز (Sands) اشاره نمود.

هتل بانیان تری سامویی برای علاقه مندان به آرامش و زیبایی طبیعت بسیار مناسب می باشد.

مرکز تناسب اندام هتل بانیان تری سامویی

در این مرکز آبگرم لوکس انواع روش های درمانی و ماساژ های متنوع برای میهمانان سرو می شود. میهمانان قادر خواهند بود با مراجعه به این مرکز آبگرم از خدمات لوکس این مکان بهره مند شده و به آرامش بی نظیری دست یابند.

رستوران های هتل بانیان تری سامویی

رستوران سافورن SAFFRON

این رستوران با سرو غذا های سنتی خوش طعم در فضایی شیک و ظریف همراه با طراحی زیبا و چشم اندازه حیرت آور از لامای بی (Lamai Bay) پذیرای میهمانان می باشد.

کافه پول POOL CAFE

این کافه در نزدیکی استخر واقع شده و میان وعده ها و نوشیدنی های مخصوصی برای میهمانان سرو می نماید.

رستوران این ولا داینینگ IN-VILLA DINING

میهمانان قادر خواهند بود غذا های مورد علاقه خود را از این رستوران سفارش دعده و میل نمایند، آشپز شخصی در تراس ویلای میهمانان، برای میهمانان غذا های کبابی را پخت می کند.

کافه لابی لانگ LOBBY LOUNGE

با فضایی مدرن مناسب برای گذران وقت در ساعات بعد از ظهر می باشد، میهمانان می توانند با صرف نوشیدنی های مخصوص در این کافه زمان مفرحی را سپری نمایند.

از دیگر رستوران ها و کافه های هتل می توان به دستینیشن داینینگ (Destination Dining )، سافورن (Saffron)، سندز (Sands) و د ادج (The Edge) اشاره کرد که انواع غذا های محلی و بین المللی به همراه نوشیدنی های مخصوص را برای میهمانان سرو می کنند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    اینترنت بی سیم رایگان    ساحل    سرویس رفت و آمد فرودگاهی    پارکینگ رایگان   مرکز تناسب اندام   کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ساموئی

 
© 2018 , All Right Reserved