هتل فور سیزن ریزورت کو سامویی

ساموئی
four seasons resort koh samui thailand
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل فور سیزن ریزورت کو سامویی Four Seasons Resort Koh Samui Thailand، در شمال غربی جزیره واقع شده و توسط طبیعت زیبای گرمسیری احاطه شده است. از خدمات هتل می توان به زمین گلف و مرکز آبگرم اشاره نمود.

تمامی اتاق ها مجهز به استخر خصوصی، کافه شخصی، حمام خصوصی با دسترسی به سکو می باشند. میهمانان می توانند از چشم انداز زیبا هتل در حالی که در حال آفتاب گرفتن در اتاق خود هستند لذت ببرند.

حوله های خنک در چهار فصل سال در استخر نزدیک ساحل برای میهمانان ارائه می شود. از خدمات هتل می توان به زمین تنیس، ورزش های ساحلی، تمرین در مرکز تناسب اندام، دستگاه پخش کننده دی وی دی اشاره نمود.

این هتل دسترسی به پارک ملی مارینه و دیگر نقاط توریستی را به وسیله قایق برای میهمانان آسان نموده است. فاصله هتل تا بودا بزرگ و فرودگاه بین المللی ساموئی 30 دقیقه می باشد.

رستوران فور سیزن (The Four Seasons) غذا های تازه دریایی همراه با گیاهان عجیب برای میهمانان سرو می نمایند. غذا های تایلندی و بین المللی در این رستوران برای میهمانان سرو می شود. کافه هتل نیز انواع نوشیدنی ها را برای میهمانان سرو می نمایند.

مرکز آبگرم هتل فور سیزن ریزورت

در این مرکز آبگرم روش های درمانی متنوع، ماساژ های مختلف، تراپی های سلامتی، فیشال، ارائه خدمات در سالن، اتاق مخصوص برای زوج ها، اسکراب بدن، زمین ابگرم کودکان، ساحل خصوصی و ورزش های آرامش بخشی مانند یوگا جز خدماتی است که برای میهمانان ارائه می شوند.

اتاق جلسه هتل فور سیزن ریزورت

در این اتاق جلسه انواع تجهیزات صوتی و تصویری و دیگر امکانات لازم برای برگزاری جلسات حرفه ای وجود دارد. میهمانان تجربه جلسات حرفه ای را در این اتاق جلسات به دست خواهند آورد.

رستوران های هتل فور سیزن ریزورت

کافه رستوران کوه تائی KOH THAI KITCHEN AND BAR

این رستوران غذا های تایلندی و بین المللی را در فضایی مدرن و با چشم اندازی زیبا برای میهمانان سرو می نماید.

رستوران دینر آن د بیچ DINNER ON THE BEACH

در این رستوران غذا های تایلندی، غربی و تایلندی مدرن در کنار ساحل با صدای گوش نواز موج های دریا برای میهمانان سرو می گردد.

رستوران پلا پلا PLA PLA

در کنار ساحل واقع شده و غذا های مدیترانه ای را با چشم انداز زیبا از دریا برای میهمانان سرو می نماید. میهمانان می توانند تجربه  متفاوتی را در این رستوران داشته باشند.

از دیگر رستوران ها و کافه های این هتل می توان به این ویلا داینینگ (IN-VILLA DINING)، این ویلا بوکت باربکیو (IN-VILLA "BUCKET BARBECUE")، رستوران کوکوروم (IN-VILLA "BUCKET BARBECUE") و تیست آف کوه ساموئی (TASTES OF KOH SAMUI) اشاره کرد که انواع غذا های محلی، بین المللی، دریای، نوشیدنی های مخصوص و ... را برای میهمانان سرو می نمایند.

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان    استخر شنا    استخر روباز   اتاق های خانوادگی  سرویس رفت و آمد فرودگاهی   مرکز سلامتی و تناسب اندام   کافه  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ساموئی

 
© 2018 , All Right Reserved