هتل آیانا ریزورت بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آیانا ریزورت بالی  AYANA Resort and Spa، با 90 هکتار در باغ های صخره ای گرمسیری واقع شده است. تمامی اتاق های لوکس این هتل چشم اندازی از ساحل های خصوصی خلیج جیمباران را دارند.  این هتل 35 متر پایین تر و 8 کیلومتر دور تر از مرکز جیمباران قرار دارد. هتل آیانا دارای 12 استخر برای شنا و 19 رستوران می باشد. کارکنان هتل توانایی صحبت به زبان های انگلیسی، ژاپنی، کره ای، رسوی و اندونزیایی را دارند.

تمامی اتاق ها مجهز به مبلمان چوبی، تلویزیون LCD – 42 اینچ، چای/قهوه ساز، شارژ مجدد مینی بار، حمام سنگ مرمر ظریف با وان حمام، دمپایی، کیت دندانپزشکی و لوازم آرایشی رایگان می باشند.

در مرکز آبگرم این هتل انواع ماساژ های متنوع، انواع روش های درمانی تالاساوتراپی و آب معدنی غنی شده برای میهمانان ارائه می شود، میهمانان می توانند در این مرکز آبگرم لحظات خوبی را سپری کرده و به آرامش برسند. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین گلف 18 گوداله، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام و  مساعدت های توری اشاره کرد. میهمانان در این هتل قادر خواهند بود هزینه ها را با کارت یونیون پی پرداخت نمایند.

رستوران پدی اپن ایر (Padi Open Air) با فضا باز که در کنار استخر ها نیز واقع شده است، هر روز صبحانه به صورت روزانه به همراه غذا های بین المللی را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان ها همچنین می توانند از صبحانه های رستوران توگ (Toge Restaurant ) در ریمبا جیمباران لذت ببرند. سرویس رفت و آمد رایگان نیز به مرکز خرید کالکشن در نوسا دو ( (Nusa Duaبرای میهمانان وجود دارد. 

فاصله هتل آیانا ریزورت تا فرودگاه بین المللی نگوراه رایی 10 کیلومتر می باشد.

مرکز آبگرم هتل آیانا

مرکز آبگرم آیانا

در مرکز آبگرم آیانا انواع ماساژ های آرامش بخش و روش های درمانی متنوع برای میهمانان ارائه می شود. مرکز آبگرم آیانا یکی از بهترین مراکز آبگرم جهان می باشد.

مرکز آبگرم سیگنیتر

در مرکز آبگرم سیگنیتر نیز انواع ماساژ ها و روش های درمانی برای میهمانان ارائه می شود. در این مرکز آبگرم انواع ماساژ ها با روش های درمانی نوین نیز برای میهمانان ارائه می شود.

اتاق جلسه هتل آیانا

در این اتاق جلسه میهمانان می توانند جلسات حرفه ای را برگزار نمایند. از امکانات این اتاق جلسه می توان به صندلی های راحت و قابل تنظیم، تجهیزات صوتی و تصویری، سرو میان وعده ها برای میهمانان   و ... اشاره کرد.

رستوران های هتل آیانا

رستوران و کافه سیگنتر  Coffee Signature Restaurants &

غذا های در یایی و استیک های خوش طعمی را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان در این رستوران می توانند شاهد سنت های بالی نیز باشند. همچنین میهمانان می توانند از چای بعد از طهر همراه با  چشم انداز زیبا در این رستوران لذت ببرند. غذا های خوش طعم و محلی مکزیکی نیز برای میهمانان سرو می گردد. این رستوران مخصوصا در هنگام غروب با چشم انداز فوق العاده ای پذیرای میهمانان خواهد بود.

رستوران داوا Restaurants DAVA

داوا غذا های دریایی و استیک های بینظیری را با چشم اندازی زیبا و حیرت انگیز برای میهمانان سرو می نماید. این رستوران مکانی مناسب برای قرار های دوستانه و جمع های خانوادگی می باشد. میهمانان می توانند در این رستوران نوشیدنی های خاص و متنوعی را میل نمایند.

کافه راک  Cafe Rock

در مکانی حیرت انگیز نوشیدنی های متنوع میل کرده و از چشم انداز بکر از طبیعت این مکان لذت ببرید. این رستوران گنجایش 880 نفر را داشته و یکی از بهترین رستوران های بالی شناخته می شود که چشم انداز زیبایی از دریا را به تماشا میهمانان می گذارد. کافه راک دارای دو فضا باز و سرپوشیده می باشد که میهمانان می توانند به انتخاب خود هر کدام را از این دو فضا را انتخاب نمایند. در این کافه انواع نوشیدنی های گرم و سرذ برای میهمانان سرو می شود.

رستوران یونیک UNIQUE

یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین رستوران های بالی، یونیک است. این رستوران با سرو غذا های خوش طعم و همچنین منظره رویایی که دارد به یکی از پر طرفدار ترین ها تبدیل شده است. این رستوران با چشم انداز 360 درجه ای به یکی از بهترین مقاصد برای قرار های دوستانه و جمع های خانوادگی تبدیل شده است. میهمانان می توانند غذا های مکزیکی خوش طعم و انواع نوشیدنی ها را در این مکان میل کنند.

مدرسه آشپزی هتل آیانا

در ریمبا جیمباران واقع شده و دارای سر آشپزان معروفی می باشد. میهمانان می توانند به این مدرسه رفته و از نزدیک شاهد چگونگی پخت غذا ها در این هتل باشند. این مدرسه شامل دو بخش جدا می باشد غذا های محلی و غذا های سنتی، میهمانان می توانند تجربیات جدیدی را در این مدرسه بدست آورند.

امکانات محبوب هتل

ساحل   سرویس رفت و آمد فرودگاهی     اینترنت بی سیم رایگان     مرکز تناسب اندام   مرکز سلامتی و آبگرم    رستوران   کافه    ساحل خصوصی    عکس العمل سریع نسبت به ورود و خروج مسافران برای سرویس دهی هر چه بهتر 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 - 00:00 تحویل اتاق: 01:00 - 12:00
map
نام اتاق

Jimbaran Bay Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Double Room with Resort View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room with Ocean View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Ocean View Club Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved