هتل آوانتگارد تکسیم استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول (Avantgarde Hotel Taksim)، در میدان تکسیم، قلب استانبول مدرن واقع شده است. اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون ال سی دی، گاوصندوق لپ تاپ، مینی بار و لوازم تهیه ی چای و قهوه می باشند. مهمانان می توانند از قدم زدن در منطقه ی تالیم هانه که مخصوص عابران پیاده است لذت ببرند. دسترسی به اینترنت بی سیم در سراسر هتل آوانتگارد تکسیم رایگان است.

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول صبحانه ای سلف سرویس شامل غذا های محلی و بین المللی ارائه می دهد. برای نهار و شام غذا های ترکی و بین المللی سرو می شوند.

می توانید در مرکز آبگرم هتل آوانتگارد تکسیم وقت ماساژ بگیرید و در استخر سرپوشیده ی هتل شنا کنید. یک بدنسازی و سونا نیز در این مرکز وجود دارند.

موقعیت مکانی مرکزی هتل آوانتگارد تکسیم، دسترسی به فروشگاه ها و کافه های منطقه ی اطراف را آسان کرده است.

کانتر پذیرش ( 24 ساعته ) می تواند شما را جهت اجاره ی اتومبیل و پیدا کردن بهترین مکان های توریستی استانبول یاری نمایند. همچنین هتل آوانتگارد تکسیم یک وعده نهار بسته بندی شده نیز به مهمانان ارائه می دهد. ایستگاه مترو ی تکسیم به شبه جزیره ی تاریخی استانبول دسترسی راحت دارد. مرکز همایش لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول و سالن کنسرت جمال رشیت ری در فاصله ی 20 دقیقه پیاده روی از هتل آوانتگارد تکسیم قرار دارند.

 

خدمات و تسهیلات هتل آوانتگارد تکسیم استانبول

هتل آوانتگارد تکسیم حمل و نقل دو طرفه به هر دو فرودگاه بین المللی استانبول تدارک دیده است. اگر جهت گرفتن تاکسی، رزرو رستوران برای صرف شام، تهیه ی بلیط کنسرت، دریافت اطلاعات در مورد تور های سیاحتی، حمل و نقل فرودگاهی و غیره به کمک احتیاج داشته باشید، پرسنل حرفه ای دو زبانه ی سرویس راهنما، آماده ی کمک رسانی و پاسخگویی به شما عزیزان هستند. می توانید در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته، حتی پیش از رسیدن به هتل از این سرویس استفاده کنید. مرکز تجاری هتل آوانتگارد تکسیم 24 ساعته باز بوده و در لابی هتل قرار دارد. یک کامپیوتر پرسرعت، دسترسی نامحدود به اینترنت و پرینتر در بخش پذیرش به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده شده است.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل آوانتگارد تکسیم استانبول

پس از یک روز پر مشغله و بازدید از اماکن زیبا ی تاریخی استانبول، هیچ چیز بهتر از یک ماساژ آرامش بخش نیست. ماساژور های حرفه ای و باتجربه ی این مرکز با استفاده از انواع ماساژ ها و خدمات درمانی از جمله ماساژ بالی، لومی لومی، آروماتراپی و غیره، به جسم و ذهن شما جانی تازه می بخشند. مرکز آبگرم هتل آوانگارد تکسیم با مساحت 300 متر مربع به زیبایی تزئین شده و مجهز به یک حمام ترکی، یک سونا، سونا ی بخار، 4 اتاق خدمات، بدنسازی مجهز و سلمانی می باشد.

 

 

غذا خوری در هتل آوانتگارد تکسیم استانبول

برای آغاز یک روز زیبا به رستوران بوفِی سری بزنید و از صبحانه ی لذیذ و مغذی سلف سرویس آن لذت ببرید. از شام خوش طعم و سرویس انحصاری اِیس لاونج بهره مند شوید. همچنین می توانید در این رستوران انواع غذا ها از جمله منو ی رژیمی ویژه و نوشیدنی های مختلف را امتحان کنید.

دی ای کافه: دی ای کافه در ورودی هتل واقع شده و محیطی راحت و دلپذیر شامل فضا ی روباز و سرپوشیده دارد. به جز محصولات برند دووه اگبرتس ( Douwe Egberts، یک کمپانی چند ملیتی قهوه و چای ) انواع کلوچه های لذیذ، کیک، ساندویچ و غیره که در آشپزخانه ی آوانتگارد تهیه شده اند، در این کافه سرو می شوند.

اِیس لاونج: این رستوران در تمامی هتل های زنجیره ای آوانتگارد شعبه دارد و منو ی آن، بسته به موقعیت مکانی هتل در هر شعبه متفاوت است. محیط رستوران صمیمی بوده و نورپردازی ملایم و فضای نشیمن راحتی دارد. می توانید در تمام طول روز در ایس لاونج غذا و نوشیدنی صرف کنید.

رستوران بوفِی: بوفی دکوراسیونی خودمانی و شاد دارد و با نور طبیعی روز روشن می شود. می توانید از صبحانه ی سلف سرویس، نهار و شام سفارشی ( منو ی یکسان با رستوران ایس ) که توسط سرآشپزان باتجربه ی رستوران تهیه شده است، لذت ببرید. همچنین هر روز انواع نان های تازه و مغذی و پاستا در آوانتگارد لِوِنت آماده شده و در تمامی هتل های آوانتگارد در استانبول توزیع می شوند.

 

تعداد اتاق ها: 117

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / استخر سرپوشیده

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

FAMILY ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

GRAND DELUXE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved