هتل گرند پاشا مارماریس

مارماریس
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرند پاشا مارماریس، Grand Pasa Hotel، اقامتگاه 4 ستاره ای است که چشم انداز بی همتایی از مارماریس ارائه می دهد. این هتل علاوه بر نزدیک بودن به مراکز خرید، غذا خوری ها و مراکز تفریحی، انتخابی مقرون به صرفه است. تعطیلاتی آرامش بخش و دوستانه را در هتل گرند پاشا تجربه کنید.

اتاق های هتل گرند پاشا مجهز به تلفن، مینی بار، گاوصندوق، اتصال اینترنت، تلویزیون پلاسما، کولر گازی و سرویس بهداشتی خصوصی به همراه وان و سشوار می باشند.

دریا در 350 متری و فرودگاه دالامان در 90 کیلومتری هتل گرند پاشا قرار گرفته اند. هتل در مرکز شهر قرار دارد و حمل و نقل به ساحل را برای مهمانانش فراهم کرده است.

هتل گرند پاشا برای زوج هایی که جهت گذراندن ماه عسل به مارماریس آمده اند سرویس هایی نظیر تزئین اتاق، نوشیدنی و سبد میوه ی رایگان در روز ورود، و حوله و دمپایی در اتاق، آماده کرده است. همچنین این زوج ها می توانند یک بار از این خدمات بهره ببرند: 30% تخفیف ماساژ، رزرو رایگان رستوران سفارشی و یک عکس رایگان که توسط عکاسی هتل گرفته می شود.

 

سرگرمی در هتل گرند پاشا مارماریس

تیم سرگرمی هتل گرند پاشا برنامه های تفریحی مختلفی را در طول روز و شب برای شما تدارک دیده است. تنیس روی میز، ژیمناستیک آبی، دارت و واترپولو از فعالیت های روزانه، و مینی دیسکو، شب های ترکی، کارائوکه و نمایش، از جمله ی برنامه های شبانه ی در نظر گرفته شده برای شما هستند.

مینی کلوب هتل گرند پاشا ( مخصوص کودکان 6 الی 12 ساله ) آماده ی سرگرم کردن فرزندان شما می باشد. نقاشی روی صورت و کاغذ از برنامه های روزانه، و فعالیت های انجام شده در مینی دیسکو از برنامه های شبانه ی مینی کلوب به شمار می روند.

 

مرکز آبگرم هتل گرند پاشا مارماریس

به کمک مرکز آبگرم هتل گرند پاشا، به جسم و ذهن خود آرامش ببخشید و استرس های زندگی در دنیا ی پرمشغله ی امروزی را از بین ببرید. این مرکز شامل حمام ترکی، سونا، تسهیلات ماساژ، سونا ی بخار، مرکز ورزشی، مرکز زیبایی و استخر سرپوشیده می شود.

 

غذا خوری در هتل گرند پاشا مارماریس

رستوران اصلی: رستوران اصلی هتل گرند پاشا غذا ها و نوشیدنی های بین المللی را در وعده های صبحانه، نهار و شام سرو می کند.

رستوران سفارشی: منو های این رستوران شامل غذا های بین المللی تهیه شده از گوشت قرمز، مرغ و ماهی برای وعده ی شام می شوند. استفاده از این رستوران نیازمند انجام رزرو است.

کافه اسنک: فست فود و پنکیک سرو شده در این کافه را از دست ندهید.

کافه ی لابی: این کافه از ساعت 10:00 الی 00:00 سرویس دهی می کند.

کافه ی تراس: در فضا ی روباز تراس از صرف نوشیدنی لذت ببرید.

کافه ی شبانه: اوقات خوشی را در این کافه سپری کنید.

 

تعداد اتاق ها: 280

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    استخر روباز    پارکینگ رایگان    مرکز آبگرم و سلامتی    بدنسازی    استخر سرپوشیده

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 - 23:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved