هتل گرند پارک بدروم

بدروم - تورگوترایس
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرند پارک بدروم (Grand Park Bodrum Hotel)، به اندازه ی 1 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل لوکس 5 ستاره، شامل یک ساحل خصوصی 300 متری در دریا ی اژه و 3 استخر می شود. تسهیلات لوکس مرکز آبگرم و دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم در بخش های عمومی، از دیگر امکانات هتل گرند پارک به شمار می روند.

تمامی اتاق های هتل گرند پارک مجهز به بالکنی خصوصی هستند که برخی از این بالکن ها مشرف به دریا می باشند. به علاوه، تلویزیون، مینی بار و سرویس بهداشتی خصوصی، از دیگر امکانات اتاق محسوب می شوند.

هر روز در غذا خوری شیک هتل گرند پارک صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می شود. همچنین یک رستوران سفارشی در هتل گرند پارک قرار دارد که غذا های ایتالیایی سرو می کند. می توانید در رستوران سلطان (Sultan Restaurant) غذا های ترکی میل نمایید.

در ساحل خصوصی هتل گرند پارک، انواع ورزش های آبی ارائه می شوند و هتل مجهز به استخر های روباز و سرپوشیده، و یک استخر مجزا برای کودکان است. می توانید از مجموعه ی متنوعی از خدمات ماساژ در مرکز آبگرم هتل گرند پارک لذت ببرید.

فرودگاه بدروم در 55 کیلومتری هتل گرند پارک قرار گرفته است. پارکینگ رایگان در مجموعه ی هتل موجود می باشد.

 

سرگرمی در هتل گرند پارک بدروم

تیم سرگرمی هتل گرند پارک فعالیت های ورزشی روزانه، بازی ها، نمایش های حرفه ای و مسابقات متنوعی را برای شما آماده کرده است. هر هفته یک سورپرایز در هتل گرند پارک انتظار شما را می کشد. ورزش در آب، ایروبیک، دارت، تنیس روی میز، بازی ها و مسابقات، اجرا ی موسیقی زنده و نمایش های متنوع برگزار شده در هتل گرند پارک، تک تک لحظات تعطیلات را برای شما شیرین خواهند کرد. ساحل خصوصی هتل با آبی چشم نواز دریا ی اژه و شن های طلایی خود، مکانی ایده آل برای تفریح و تمدد اعصاب می باشد. در استخر های هتل گرند پارک با خانواده ی خود آب تنی کنید. به کمک بدنسازی هتل گرند پارک می توانید در طول تعطیلات تمرینات ورزشی همیشگی خود را ادامه دهید.

مهمانان 4 الی 12 ساله ی هتل گرند پارک می توانند در زمین های بازی روباز و سرپوشیده ی مینی کلوب به تفریح و بازی بپردازند. هنگامی که فرزندانتان در حال بازی و خوش گذرانی در مینی کلوب هستند، می توانید با آرامش خاطر کمی زمان را به خود اختصاص دهید.

 

مرکز آبگرم هتل گرند پارک بدروم

مرکز آبگرم هتل گرند پارک انواع خدمات مانند خدمات درمانی چینی، آیورودا، بالی، شرقی و ترکی را ارائه می دهد. همچنین می توانید از خواص آب دریا ی مدیترانه، که نمک زیادی دارد، بهره ببرید.

ماساژ ها و خدمات رسیدگی به بدن: با خدمات این مرکز در طول تعطیلات خود در هتل گرند پارک، احساس تولد دوباره خواهید کرد.

حمام ترکی: خدمات حمام هتل گرند پارک، از مراسم سنتی حمام ترکی برگرفته شده اند و باعث شاداب شدن جسم، ذهن و روح شما می شوند. مراسم حمام روی سکو ی مرمرین مرکزی انجام می شوند و پیش از حمام آفتاب، آماده سازی خوبی در پوست ایجاد می کنند. همچنین با اضافه کردن حمام گِل معدنی و تمام کردن خدمات با مراسم ویژه ی چای، این مراسم متنوع تر می شوند.

سونا: سونا ی هتل گرند پارک مکانی مناسب جهت استراحت و تمدد اعصاب است. استفاده ی درست و منظم از سونا باعث متعادل شدن سیستم تنفسی و قلبی عروقی و از بین رفتن استرس می شود. جلسات سونا باعث تقویت بدن شده و شما را در برابر بیماری ها مقاوم می کنند.

سونا ی بخار: سونا ی بخار هتل گرند پارک خستگی های زندگی روزانه را از شما دور می کند و به شما احساس بهتری می بخشد. همچنین استفاده از سونا ی بخار باعث کاهش درد ماهیچه ها و پاکسازی و رطوبت بخشیدن به پوست می شود.

 

غذا خوری در هتل گرند پارک بدروم

رستوران ها: زِفیرانتِس ( اصلی، سلف سرویس، ترکی و بین المللی )، پِپِرمینت ( سفارشی، ایتالیایی، باربیکیو ) و فود کورت ( میانوعده، 24 ساعته ).

کافه ها: لابی، کورت، سرویس، شبانه.

 

تعداد اتاق ها: 232

محبوب ترین امکانات هتل:

حمل و نقل فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / اینترنت بی سیم رایگان / رستوران / پارکینگ رایگان / استخر روباز / ساحل خصوصی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

STANDARD SEA VIEW ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUPERIOR ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

STANDARD LAND VIEW ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بدروم

 
© 2018 , All Right Reserved