هتل گرند حیات سنگاپور

سنگاپور
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرند حیات سنگاپور  Grand Hyatt Singapore، تنها 5 دقیقه با ایستگاه مترو ارچارد فاصله دارد. این هتل ارائه دهنده امکاناتی از قبیل اتاق های لوکس، استخر روباز، 6 رستوران (دارای رستوران برتر که جایزه نیز کسب کرده است) و مرکز آبگرم می باشد.

هتل گرند حیات در خیابان اسکات واقع شده و با مرکز کنفرانس سانتک و کلارک 10 دقیقه (با ماشین) و با فرودگاه بین المللی چانگی 30 دقیقه فاصله دارد.

تمامی اتاق های هتل مجهز به تلویزیون های صفحه تخت با کانال های کابلی، سیستم پخش دی وی دی، لپ تاپ، بالش با پشم گوسفند و دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم رایگان می باشد.

میهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام دامای (Damai) به تمرین پرداخته و یا در مرکز آبگرم دامای به آرامش برسند. از دیگر خدمات هتل گرند حیات می توان به سونا، حمام بخار، وان با آب گرم و استخر عمیق اشاره کرد.

رستوران های این هتل غذا های آسیایی و غربی را برای میهمانان سرو می کنند. میهمانان می توانند در رستوران های استریست کیچن غذا های محلی خوش طعمی را میل نمایند. رستورلن اسیس در نزدیکی استخر واقع شده و غذا های کبابی را به صورت سلف سرویس برای میهمانان سرو می نمایند. رستوران پت پلیس غذا های ایتالیایی محشری را برای میهمانان سرو می کند. انواع نوشیدنی های مخصوص نیز در کافه های هتل برای میهمانان سرو می شود.

ارچارد برای علاقه مندان به غذا های محلی، خرید و خیابان های تمیز گزینه مناسبی می باشد.

اتاق جلسه هتل حیات سنگاپور 

اتاق جلسه هتل دارای تمام امکانات صوتی تصویری برای برگذاری جلسات حرفه ای را در خدمت میهمانان قرار می دهد.

مرکز آبگرم (دامای damai) هتل حیات سنگاپور 

طراحی سنتی اندونزیایی با تجهیزات مدرن این آبگرم محل مناسبی برای ریلکس کردن میهمانان می باشد. در این مرکز آبگرم خدماتی از قبیل روش های سنتی از فرهنگ های چینی، مالایی، هند و اروپایی می باشد. 11 روش درمانی در این مرکز آبگرم برای میهمانان ارائه می شود.

رستوران های هتل حیات سنگاپور 

رستوران مزه 9 - mezza9

میهمانان می توانند در این رستوران که برنده بهترین رستوران سنگاپور می باشد غذا های محلی و بین المللی را سفارش داده و میل نمایند. در این رستوران علاوه بر غذا های خوش طعمی که سرو می شود میهمانان می توانند نوشیدنی های متنوعی نیز سفارش داده و میل نمایند.

رستوران استریتس کیچن StraitsKitchen

میهمانان می توانند غذا های گوشتی چینی، هندی و مالایی که به صورت حلال ذبح شده اند را در این رستوران میل کنند. این رستوران همچنین مقصد مناسبی برای علاقه مندان به غذا های محلی و سنتی می باشد.

کافه 10 اسکات - 10 SCOTTS

در لابی هتل واقع شده و با دکور کلاسیک مدرن و با چشم اندازی از آبشار 5 متری محیطی برای آرامش میهمانان می باشد. این کافه مناسب برای قرار های کاری و یا گذران وقت در هنگام عصر می باشد. در کافه 10 اسکات نوشیدنی های سرد و گرم متنوعی برای میهمانان سرو می شود.

رستوران اسیس Oasis Restaurant

رستوران اسیس غذا های محلی چینی، مالزیایی و هندی را برای میهمانان سرو می نماید. این رستوران به  عنوان یکی از بهتریم گزینه ها برا ی صرف غذا های محلی می باشد.

رستوران پیتس پلیس Pete's Place

یکی از بهترین رستوران های سنگاپور در سرو غذا های ایتالیایی می باشد. این رستوران غذا های سنتی ایتالیایی و پاستا های خانگی را برای میهمانان خود سرو می کند. نان های تازه که در این رستوران پخت می شوند برای میهمانان سرو می شود.

رستوران و کافه  مزه 9- at mezza9 CAFE

در این کافه نوشیدنی مخصوص برای میهمانان سرو شده و زمان مفرحی را برایشان رقم می زنند.

کافه بریکس BRIX

این کافه دارای 3 بخش جدا بوده و انواع نوشیدنی های مخصوص را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان می توانند زمان مفرحی را در این کافه تجربه نمایند.

روم سرویس Room Service

میهمانان می توانند در هر زمانی از روز غذا های محلی و بین المللی به همراه نوشیدنی های متنوع از این رستوران را سفارش داده و در اتاق خود میل کنند.

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی   اینترنت بی سیم رایگان    استخر شنا    اتاق های خانوادگی   استخر روباز   اتاق غیر سیگاری ها  کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های سنگاپور

 
© 2018 , All Right Reserved