هتل کمپینسکی سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

سفری تفریحی به شهر رویایی سنت پترزبورگ بدون تردید شما را هیجان زده خواهد کرد. این شهر با مناطق تاریخی و ساختمان های بی نظیر خود مقصد گردش بسیاری از گردشگران از سراسر دنیاست. انتخاب هتل با امکانات عالی یکی از مهم ترین پارامترهای هر سفر می باشد که ما برای اقامت در سنت پترزبورگ می توانیم هتل کمپینسکی  را به شما پیشنهاد کنیم. ۱۹۷ اتاق هتل آنچنان آرامند که روزهای بی نظیری را برای خود می سازند.

در سونا، حمام ترکی و بخار و همچنین در سالن خدمات ماساژ می توانید آرامشی مضاعف بدست آورید. اگر بخواهید و تمایل داشته باشید می توانید جلسات مهم خود را در سالن جلسات با امکانات ویژه خود برگزار نمایید. اگر مسافران بخواهند خدمات ترانسفر فرودگاه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. سوئیت های مخصوص نو عروس در هتل موجود می باشد. معلولین می توانند از امکانات و اتاق های ویژه معلولین استفاده نمایند. پذیرش در هتل کمپینسکی  به صورت شبانه روزی صورت می پذیرد. در رستوران هتل می توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در بار نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشید. برای کسانی که در رژیم غذایی به سر می برند منوی رژیمی نیز وجود دارد.

دیگر خدمات هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط ، سرویس مستخدم و سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) می باشد.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های سنت پترزبورگ

 
© 2018 , All Right Reserved