هتل کریس بدروم

بدروم - اورتاکنت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کریس بدروم (Kriss Hotel)، اقامتگاهی ساحلی واقع در منطقه ی اورتاکنت است. یک باغ آرامش بخش و یک استخر روباز به همراه سایه بان ها و تخت های حمام آفتاب رایگان، از تسهیلات این هتل 3 ستاره محسوب می شوند. دسترسی به اینترنت بی سیم در بخش های عمومی هتل کریس رایگان می باشد. می توانید اتومبیل خود را در پارکینگ خصوصی پارک کنید.

تمامی اتاق های هتل کریس شامل تهویه هوا ی مطبوع می شوند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق مجهز به دوش است. می توانید در اتاق خود از چشم انداز باغ لذت ببرید.

کانتر پذیرش هتل کریس به صورت 24 ساعته ارائه ی خدمات می کند. یک لانژ مشترک و یک زمین بازی کودکان، از جمله ی دیگر تسهیلات هتل کریس به شمار می روند. مجموعه ی متنوعی از فعالیت ها مانند تنیس روی میز و دارت در مجموعه ی هتل ارائه می شوند.

فرودگاه میلاس بدروم در 38 کیلومتری هتل کریس قرار گرفته است.

 

سرگرمی در هتل کریس بدروم

هتل کریس انواع ورزش های آبی را در ساحل بیتز برگزار می کند. علاقه مندان به طبیعت می توانند در مسیر 3.5 کیلومتری اختصاص داده شده به پیاده روی، که در امتداد ساحل بیتز قرار دارد، قدم بزنند. از تور های روزانه ی قایق سواری لذت ببرید یا به گشت و گذار و بازدید از جاذبه های بدروم بپردازید.

 

غذا خوری در هتل کریس بدروم

سلف سرویس هتل کریس شامل صبحانه، نهار، چای ساعت 5 و شام می شود. مهمانان هتل می توانند هنگام صرف شام، از چشم انداز زیبا و رنگارنگ غروب آفتاب لذت ببرند. رستوران سفارشی واقع در مقابل هتل ماهی و منو ی غذایی ارائه می دهد و مهمانان هتل کریس این مزیت را دارند که با 20% تخفیف در این رستوران غذا میل نمایند.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بدروم

 
© 2018 , All Right Reserved