هتل کرومبا مالدیو

مالدیو
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کرومبا مالدیو Kurumba Maldives، در جزیره خصوصی شمال ماله آتول که دارای آب و هوای گرمسیری است واقع شده است. این هتل دارای ساحل زیبا با شن‌های سفید و درخت نارگیل می‌باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی با قایق‌های پر سرعت 10 دقیقه است. سرویس حمل و نقل به صورت 24 ساعته در حال خدمت به میهمانان خواهد بود. اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی اتاق‌ها، 8 رستوران و 4 کافه از امکانات هتل می‌باشند.

از امکانات تفریحی هتل می‌توان به 2 استخر روباز با آب تمیز، 3 زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، انواع روش‌های درمانی و مرکز آبگرم اشاره نمود. در مرکز آبگرم هتل روش درمانی دیوِری بیز (Dhivehi Beys) با دو شیوه سنتی و مدرن برای میهمانان ارائه می‌شود. مساعدت‌های توری به کل جزیره، ماهی گیری و سفرهای کوتاه در این هتل برای میهمانان فراهم شده است که باعث فراموش نشدنی شدن مسافرت میهمانان خواهد شد.

اتاق‌ها و ویلاهای لوکس هتل مجهز به تراس‌های شخصی با چشم انداز زیبا از ساحل، تلویزیون با کانال‌های متنوع و کابلی، کانال‌های کابلی چینی، میز کار، یخچال، چای/قهوه ساز، حمام خصوصی با وان و دوش آب، کیسه ساحل، دمپایی و کتری برقی می‌باشند.

در رستوران‌های هتل کروبا انواع غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، هندی و لبنانی سرو می‌شود. کافه فز (Fez lounge) انواع نوشیدنی‌های مخصوص و شیرینی های خوش‌طعم را برای میهمانان سرو‌ می‌کند. کافه آتیری (Athiri) دارای چشم انداز فوق العاده‌ای از غروب خورشید می‌باشد.

مرکز آبگرم وِلی (Veli) هتل کرومبا مالدیو

در این مرکز سلامتی و آبگرم مدرن خدماتی از قبیل روش درمانی دیوِری بیز (روش درمانی طبیعی سنتی مالدیو)، انوا ماساژها، اتاق‌های روش‌های درمانی برای مجردها و زوج ها، مانیکور/پدیکور، اتاق آرامش، اتاق‌های قفل دار آقایان و خانم‌ها و سالن یوگا ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند در فضا باز و در محیطی زیبا ماساژ بگیرند.

رستوران‌های هتل کرومبا مالدیو

رستوران کلینری کلندر Culinary Calendar

انواع غذاهای خوش طعم را در محیطی شیک برای میهمانان سرو می‌نماید.

رستوران ویهامِنا Vihamanaa

میهمانان می‌توانند هر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام را به صورت سلف سرویس در این رستوران مدرن میل نمایند. در ویهامِنا انواع غذاهای سنتی مالدیو، ایتالیایی، چینی، اروپایی سرو می‌شود.

رستوران تایلا Thila

در این رستوران غذاهای خوش‌طعم برای وعده‌های غذایی صبحانه و نهار سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند از فضا شیک و چشم انداز فوق‌العاده این رستوران لذت ببرند.

رستوران هَمَکازی Hamakaze

در هَمَکازی سوشی و ساشامی‌های خوش طعمی برای میهمانان سرو می‌شود. این رستوران با فضا شیک و چشم انداز زیبا پذیرای میهمانان می‌باشد.

از دیگر کافه ها و رستوران های هتل می‌توان به ال قصر (Al Qasr)، رستوران ماهال (Mahal)، رستوران کیهینگ تای (Khing Thai)، رستوران ایزولا (Isola)، کافه (Café)، کافه کندو (Kandu)، کافه آتیری 1 و 2 (Athiri)، کافه فِز (Fez) و رستوران سَوندز آف د سی (Sounds of the Sea) اشاره نمود که انواع نوشیدنی‌ها و غذاها را برای میهمانان سرو کرده و زمان مفرحی را برای میهمانان رقم می‌زند.

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی   ساحل   اینترنت بی‌سیم رایگان   استخر شنا   مرکز سلامتی و آبگرم     رستوران   کافه

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

SUPERIOR ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

GARDEN POOL VILLA

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE POOL VILLA

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های مالدیو

 
© 2018 , All Right Reserved