هتل کروانسرای ریزورت بدروم

بدروم - توربا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کروانسرای ریزورت بدروم (Kervansaray Resort)، در منطقه ی زیتونلی کاهوه ی توربا، در نزدیکی دریا قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره، تنها 11 کیلومتر با بدروم فاصله دارد. از فعالیت های متنوع تدارک دیده شده توسط هتل کروانسرای ریزورت، و استخر های روباز و سرپوشیده ی آن نهایت لذت را ببرید.

هتل کروانسرای ریزورت معماری زیبایی دارد و در انتخاب رنگ و طراحی آن دقت بالایی به کار رفته است. مهمانان می توانند در اتاق ها، خانه های ییلاقی و اتاق های اضافه ی هتل کروانسرای ریزورت، اقامتی دلنشین را تجربه کنند. یک بالکن خصوصی و سرویس بهداشتی مجهز به وان در اتاق های هتل کروانسرای ریزورت وجود دارند.

چندین رستوران اصلی روباز و سرپوشیده در هتل کروانسرای ریزورت قرار گرفته اند. قبل از گرفتن حمام آفتاب، از صرف میانوعده یا نهار در کنار استخر لذت ببرید. رستوران سفارشی سلطان برای صرف شام در هتل کروانسرای ریزورت مکان مناسبی است.

تیم مینی کلوب هتل کروانسرای ریزورت برای کودکان خاطراتی فراموش نشدنی را رقم می زند. پرسنل با تجربه ی مینی کلوب، از آغاز صبح تا زمان خواب فرزندان شما، فعالیت های سرگرم کننده ای را برای آن ها تدارک دیده اند.

اگر فرد فعالی هستید، می توانید از فعالیت های بی شماری که هتل کروانسرای ریزورت ارائه می دهد، بهره ببرید. تنیس، بسکتبال یا بیلیارد بازی کنید. ورزش های آبی و فعالیت های متنوع دیگری نیز توسط هتل کروانسرای ریزورت عرضه می شوند. در طول روز می توانید از مسابقات سرگرم کننده، نمایش های رنگارنگ و اجرا های شگفت انگیز لذت ببرید.

با خدمات بی نظیر مرکز آبگرم هتل کروانسرای ریزورت، آرامشی بی همتا به روح خود ببخشید. از تسهیلات حمام ترکی و سونا ی بخار هتل نهایت استفاده را داشته باشید.

فرودگاه در 21 کیلومتری هتل کروانسرای ریزورت قرار گرفته است. پارکینگ خصوصی در مجموعه ی هتل موجود می باشد.

 

سرگرمی در هتل کروانسرای ریزورت بدروم

برنامه های تفریحی، فعالیت های ورزشی، انواع ورزش های آبی و کلاس غواصی برای طول روز، و نمایش ها و اجرا های موسیقی در طول شب، در هتل کروانسرای ریزورت برای شما تدارک دیده شده اند. لحظاتی بی نظیر در ساحل، استخر اصلی، پارک آبی، استخر سرپوشیده و 2 استخر کودکان هتل کروانسرای ریزورت، انتظار شما و فرزندانتان را می کشند.

استخر کودکان، استخر های دارا ی سرسره، زمین های بازی، مینی کلوب، سلف سرویس کودکان، سرگرمی ها و مینی دیسکو ی هتل کروانسرای ریزورت، دنیایی مختص کودکان را ایجاد کرده اند.

انواع فعالیت های ورزشی تدارک دیده شده توسط تیم ورزشی هتل کروانسرای ریزورت، از جمله ورزش های صبحگاهی، استپ ایروبیک، والیبال ساحلی، بسکتبال، دارت، بوچیا، مینی گلف، ژیمناستیک آبی و واترپولو، شما را در طول روز سرگرم می کنند. زمان و مکان برگزاری نمایش های تفریحی، ورزش های روزانه و برنامه های کودکان بسته به شرایط جوی قابل تغییر هستند.

شب ها موسیقی و مهمانی، کمدی و درام و لحظاتی جادویی در هتل کروانسرای ریزورت انتظار شما را می کشند. نمایش های مضمون دار، نمایش های موزیکال، نمایش های رقص، مهمانی و موسیقی زنده برای شما لحظاتی فراموش نشدنی را رقم خواهند زد. همچنین می توانید در اتاق تلویزیون، کافه اینترنت، فروشگاه ها، زمین بسکتبال و زمین مینی گلف هتل کروانسرای ریزورت لحظاتی شاد را سپری کنید.

علاقه مندان به تنیس می توانند از 2 زمین تنیس در هتل کروانسرای ریزورت بهره ببرند. استفاده از نور افکن های زمین دارا ی هزینه است. راکت و توپ تنیس در هتل کروانسرای ریزورت به صورت رایگان ارائه می شوند.

استفاده از قایق کانو و قایق پدالی برای مهمانان هتل کروانسرای ریزورت رایگان است. مهمانان می توانند با پرداخت اضافه بها در ورزش های آبی کاتاماران، قایق موزی، ویندسرفینگ ( داشتن گواهینامه الزامی است )، بورد سیلینگ، رینگو، اسکی روی آب، رفتینگ و جت اسکی، مشارکت داشته باشند ( تنها در فصل تابستان ).

 

کلوب کودکان هتل کروانسرای ریزورت بدروم

در مینی کلوب هتل کروانسرای ریزورت، کودکان ملیت های مختلف دور هم جمع می شوند و از یکدیگر چیز های زیادی یاد می گیرند. مسابقات سرگرم کننده، برنامه های طراحی شده برای ارتقاء قدرت تصور کودکان، نقاشی و بسیاری جزئیات دیگر، همگی توسط تیم کلوب به این منظور تدارک دیده شده اند که فرزندان شما از تک تک لحظات کودکیشان لذت ببرند. هتل کروانسرای ریزورت این تعطیلات را برای فرزندان شما به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد.

 

مرکز آبگرم هتل کروانسرای ریزورت بدروم

تمامی جزئیات مرکز آبگرم و سلامتی هتل کروانسرای ریزورت، حتی رنگ سنگ های به کار برده شده، به دقت انتخاب شده اند. سالن زیبایی، بدنسازی، 2 سونا، 2 سونا ی بخار، جکوزی، 2 حمام ترکی، اتاق استراحت، رختکن، کافه ویتامین و استخر سرپوشیده، از جمله ی تسهیلات این مرکز هستند. تمامی لوازم و خدمات لازم برای آرامش شما، در اتاق های ماساژ هتل کروانسرای ریزورت فراهم شده اند. تجهیزات مدرن بدنسازی و مربیان حرفه ای این مکان به شما کمک می کنند تناسب اندام خود را حفظ کنید. همراه داشتن لباس های ورزشی و کفش های تمرینی برای ورود به بدنسازی هتل کروانسرای ریزورت الزامی هستند. معماری بی همتا، محیط آرامش بخش و ماساژ کف حمام ترکی، شما را به سفری در دوران عثمانی خواهند برد. همچنین، در هتل کروانسرای ریزورت، در ساعاتی مشخص از روز، پزشک و پرستار در اختیار مهمانان خواهند بود ( شامل اضافه بها ).

 

غذا خوری در هتل کروانسرای ریزورت بدروم

هتل کروانسرای ریزورت لذیذ ترین غذا های بین المللی را در 1 رستوران اصلی و 4 رستوران سفارشی ارائه می دهد. می توانید در طول اقامت خود از یکی از رستوران های سفارشی استفاده کنید. با این وجود، بسته به امکان پذیر بودن و طول مدت اقامتتان، ممکن است بتوانید از بقیه ی رستوران های سفارشی هتل کروانسرای ریزورت بهره ببرید ( انجام رزرو اجباری است ). کافه های روباز و سرپوشیده ی هتل، انواع نوشیدنی و میانوعده را سرو می کنند. رستوران اصلی هتل کروانسرای ریزورت بوفه ی کودکان و منو ی رژیمی نیز ارائه می دهد.

رستوران ها: اصلی ( سلف سرویس، بین المللی )، سلطان ( سفارشی، ترکی )، چینی ( سفارشی )، ایتالیایی ( سفارشی ) و دریایی ( سفارشی ).

کافه ها: رستوران، لابی، استخر، اسنک، آکوا، ساحل، ویتامینه و شبانه ( روباز ).

 

تعداد اتاق ها: 462

محبوب ترین امکانات هتل:

ساحل / حمل و نقل فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ رایگان / رستوران

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

Villge Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Hotel Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بدروم

 
© 2018 , All Right Reserved