هتل کامفورت آدا کلاس کوش آداسی

کوش آداسی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کامفورت آدا کلاس کوش آداسی (Comfort Ada Class Hotel)، به اندازه ی 9 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد. این هتل 4 ستاره دارای یک استخر روباز و یک تراس با چشم انداز دریا ی اژه می باشد. اتاق های هتل کامفورت آدا کلاس مجهز به تهویه هوا ی مطبوع و اینترنت بی سیم رایگان هستند. ساحل لیدیز بیچ (Ladies Beach) در 4.5 کیلومتری هتل قرار دارد.

تمامی اتاق های هتل کامفورت آدا کلاس شامل اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، تلویزیون صفحه تخت ال سی دی، صندوق و مینی بار می شوند. دوش، توالت فرنگی، سشوار و لوازم بهداشتی، از تسهیلات داخل سرویس بهداشتی شیک اتاق ها به شمار می روند. تمامی اتاق ها بالکن هایی مشرف به دریا، استخر و کوه ها دارند.

غذا خوری های هتل کامفورت آدا کلاس عبارتند از یک رستوران سلف سرویس و یک رستوران سفارشی. 3 کافه و یک قنادی در هتل قرار گرفته اند.

سونا، حمام ترکی و یک استخر سرپوشیده به همراه جکوزی، از تسهیلات مرکز آبگرم هتل کامفورت آدا کلاس هستند. این مرکز انواع خدمات ماساژ و زیبایی را ارائه می دهد. علاقه مندان به ورزش می توانند در بدنسازی هتل کامفورت آدا کلاس به سلامتی و تناسب اندام خود رسیدگی کنند.

مرکز شهر کوش آداسی در 1 کیلومتری و فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در 65 کیلومتری هتل کامفورت آدا کلاس قرار گرفته اند.

 

خدمات و تسهیلات هتل کامفورت آدا کلاس کوش آداسی

مرکز آبگرم، اینترنت بی سیم در محوطه ی ساحلی، استخر روباز و سرپوشیده

 

مرکز آبگرم هتل کامفورت آدا کلاس کوش آداسی

با سر زدن به مرکز آبگرم هتل کامفورت آدا کلاس، به تعطیلات خود آرامشی بی نظیر ببخشید. این مرکز شامل 4 اتاق مراقبتی می شود. ماساژ و خدمات رسیدگی به صورت و بدن، از تسهیلات مرکز آبگرم هتل کامفورت آدا کلاس به شمار می روند. سونا، سونا ی بخار و حمام ترکی، بخش های این مرکز را تشکیل داده اند.

 

تعداد اتاق ها: 88

محبوب ترین امکانات هتل:

حمل و نقل فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ رایگان / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / استخر سرپوشیده    

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 11:00 - 12:00
map
نام اتاق

Standard Room with Land View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Room with Sea View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوش آداسی

 
© 2018 , All Right Reserved