هتل پیکادلی دهلی

دهلی
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پیکادلی  The piccadily، دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز، مرکز آبگرم، مرکز سلامتی و پنج رستوران می باشد.

این هتل امکاناتی را برای افراد معلول فراهم کرده است، در هتل پیکادلی امکاناتی از قبیل مرکز خرید، مرکز تجاری، تبدیل ارز، اتاق جلسه و امکانات برای میهمانان فراهم شده است. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در حال خدمت به میهمانان می باشد. 

 تمامی اتاق های این  هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، خدمات اتوشویی، تلویزیون LCD، اتاق نشیمن، چای/قهوه ساز، مینی بار، حمام خصوصی، دوش آب و وسایل و لوازم آرایشی، بهداشتی می باشند.

فاصله هتل پیکادلی تا بازار معروف هندی ها و دیلی هات 13 کیلومتر، تا رشترپاتی بوهان نمادین 16 کیلومتر، تا خیابان شلوغ کانتکت محل و تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر، تا ایستگاه قطار و اتوبوس 20 کیلومتر می باشد.

هتل پیکادلی به صورت 24 ساعته باز بوده و در حال خدمت دهی به میهمانان می باشد. میهمانان می توانند در رستوران 29((TWENTY-9 این هتل غذا های آسیایی و مدیترانه ای را سفارش داده و میل نمایند. رستوران زون (Zune) غذا های کشمیری و مغولی را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان می توانند از میان وعده های کافه بای د وی (By-The-Way Café) لذت ببرند. در کافه مالت اند کو ( Malt & Co) انواع نوشیدنی های متنوع سرو می شود. رستوران پومودورو طیف گسترده ای از غذاهای ایتالیایی را ارائه می دهد.

جانکاپوری یکی از بهترین مقاصد برای کسانی است که علاقه مند به غذا های سنتی و فروشگاه های روباز هستند مکان مناسبی می باشد.

مرکز تناسب اندام پریکور (PRECOR) هتل پیکادلی

میهمانان می توانند در این مرکز تناسب اندام مجهز به تمرین بپردازند. افراد بالای 16 سال اجازه ورود به این مرکز تناسب اندام هتل پیکادلی را خواهند داشت.

استخر شنا هتل پیکادلی

میهمانان می توانند در این استخر زمان خوبی را سپری نموده و به آرامش برسند. این استخر روباز مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن نیز می باشد.

مرکز آبگرم سرنا هتل پیکادلی

این مرکز آبگرم ارائه دهنده خدماتی از قبیل جوانسازی بدن، ذهن و روش های درمانی متفاوت می باشد.

رستوران های هتل پیکادلی

رستوران زون ZUNE

میهمانان می توانند غذا های کشمیری و موئلایی را در این رستوران میل کنند. این رستوران همچنین ارائه دهنده غذا های محلی هند (شمال هند) نیز می باشد. در رستوران زون موسیقی زنده نیز برای میهمانان ارائه می شود.

کافه بای د وی BY THE WAY

میهمانان می توانند در این رستوران میان وعده های خانگی، انواع چای و قهوه را سفارش داده و میل نمایند. این کافه برای کسانی که جویای آرامش می باشند بسیار مناسب است.

رستوران پامودرو POMODORO

پامودرو رستوران ایتالیایی است که با محیطی لوکس و غذا های خوش طعم ایتالیایی پذیرای میهمانان می باشد. سرآشپز ماهر این رستوران غذا های بسیار خوش طعمی را برای میهمانان سرو می کند.

رستوران تونتی- 9، TWENTY-9

در این رستوران غذا های مدیترانه ای، آسیایی، محلی و همچنین دسر های خوش طعمی برای میهمانان سرو می شود. 

کافه مالت اند کو MALT & CO

میهمانان می توانند در این کافه انواع نوشیدنی ها را سفارش داده و میل کنند، کافه مالت اند کو زمان مفرحی را برای میهمانان رقم خواهد زد.

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی   اینترنت بی سیم رایگان    استخر شنا  استخر روباز    مرکز تناسب اندام  مرکز آبگرم و سلامتی  کافه  سرعت بالا در سرویس دهی رفت و آمد میهمانان به هتل

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دهلی

 
© 2018 , All Right Reserved