هتل پیروزی اصفهان

اصفهان
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پیروزی، یکی از قدیمی ترین هتل های شهر اصفهان

هتل پیروزی یکی از هتل های 4 ستاره و محبوب شهر زیبای اصفهان است که با قرار گرفتن در مرکز این شهر و سابقه ای نزدیک به 40 سال فعالیت توانسته نظر گردشگران را به خود جلب کرده و به یکی از پرطرفدارترین هتل های اصفهان در میان گردشگران تبدیل شود. هتل پیروزی در سال 1354 افتتاح شده و آخرین بار در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است. با ما در گلفام سفر همراه شوید تا شما را کمی بیشتر با امکانات و خدمات متنوع و متعدد این هتل شناخته شده و قدیمی شهر زیبای اصفهان آشنا کنیم.

اتاق های هتل پیروزی

این هتل دارای ۹۶ باب اتاق است که شامل اتاق های دو تخته، سه تخته  و سوئیت های رویال و سانترال می شوند. این اتاق ها امکانات رفاهی متعددی را در خود جای داده اند که از جمله آنها می توان به حمام اختصاصی، صندوق امانات، تلویزیون و ماهواره، یخچال، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، اینترنت پرسرعت بی سیم، خدمات روم سرویس و .... اشاره کرد. امکانات و تجهیزاتی که نقش زیادی در محبوبیت این هتل 4 ستاره شهر اصفهان در میان گردشگران ایفا می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل

این هتل امکانات و خدمات رفاهی مختلفی را هم به میهمانان خود ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به سالن همایش، رستوران ها و کافی شاپ ۲۴ ساعته، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پرسرعت رایگان، خدمات خشکشویی و تورهای گردشگری اشاره کرد.

موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن گردشگری

هتل پیروزی در مرکز شهر اصفهان واقع شده و در مجاورت عمارت چهلستون قرار گرفته است. نزدیکی این هتل به جاذبه های گردشگری شهر مانند میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله و بازار بزرگ اصفهان از مهمترین دلایل محبوبیت این هتل در میان گردشگران به شمار می رود.

رستوران و کافی شاپ

در رستوران های این هتل می توانید انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را امتحان کرده و لحظاتی به یادماندنی را امتحان کنید. کافی شاپ 24 ساعته هتل پیروزی هم اقامت در این هتل را به تجربه ای لذت بخش تر برای مسافران شهر زیبای اصفهان تبدیل می کند.  

فاصله هتل پیروزی با برخی جاذبه های شهر اصفهان

عمارت عالی قاپو .... 975 متر

سی و سه پل ... 2179 متر

میدان نقش جهان ... 2939 متر

کاخ چهلستون ... 565 متر

پل خواجو ... 4129 متر

فرودگاه اصفهان .... 29979 متر

برخی امکانات هتل به اختصار

*رستوران                   *کافی شاپ       *اینترنت پرسرعت      * سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی

*پارکینگ اختصاصی      *سالن همایش

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map

دیگر هتل های اصفهان

 
© 2018 , All Right Reserved