هتل پدا گومبت هالیدی بیچ بدروم

بدروم - گومبت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پدا گومبت هالیدی بیچ بدروم (Peda Gumbet Holiday Beach)، به اندازه ی 8 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 3 ستاره که چشم اندازی زیبا از خلیج گومبت ارائه می دهد، شامل یک ساحل خصوصی، استخر روباز و حمام ترکی می شود. دسترسی به اینترنت بی سیم در بخش های عمومی هتل پدا گومبت هالیدی بیچ رایگان است و مهمانان می توانند در کلاس های غواصی شرکت کنند.

اتاق های هتل پدا گومبت هالیدی بیچ مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون، گاوصندوق و مینی یخچال هستند.

رستوران اصلی هتل پدا گومبت هالیدی بیچ انواع غذا های لذیذ را در وعده های صبحانه، نهار و شام به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. کافه ی استخر ساعت 10:00 باز می شود و نوشیدنی های مختلفی را سرو می کند.

می توانید در بدنسازی هتل پدا گومبت هالیدی بیچ ورزش کنید و در سونا به استراحت بپردازید. کافه ی شبانه به دریا مشرف است و تا اواخر شب برنامه های تفریحی برگزار می کند. خدمات اتاق، سرویس لباسشویی، زمین بازی و استخر کودکان، از دیگر تسهیلات هتل پدا گومبت هالیدی بیچ هستند.

فرودگاه میلاس بدروم در 40 کیلومتری هتل پدا گومبت هالیدی بیچ قرار گرفته است. مهمانان می توانند با درخواست سرویس حمل و نقل، و پرداخت اضافه بها، از این سرویس بهره ببرند. مرکز شهر بدروم به اندازه ی یک سواری 10 دقیقه ای با هتل پدا گومبت هالیدی بیچ فاصله دارد.

 

امکانات اتاق ها در هتل پدا گومبت هالیدی بیچ بدروم

روم سرویس 24 ساعته، بالکن، تراس، صندوق، دسترسی اینترنت، تلویزیون، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سشوار و تلفن.

 

خدمات و تسهیلات هتل پدا گومبت هالیدی بیچ بدروم

مرکز خرید، آرایشگر مو، سونا، پزشک، پارکینگ، ورزش های آبی، دارت، تخت های حمام آفتاب، ماساژ، آبمیوه ی تازه، تلفن، پزشک، صرافی و کادو فروشی.

 

سرگرمی در هتل پدا گومبت هالیدی بیچ بدروم

تیم سرگرمی هتل پدا گومبت هالیدی بیچ در طول روز برنامه های مختلفی برگزار می کند. بازی های استخری صبح هنگام و عصرانه، دارت، تنیس روی میز، مسابقات سرگرم کننده، شب های ترکی و نمایش های متنوع، تعطیلات شما در هتل پدا گومبت هالیدی بیچ را به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل خواهند کرد. می توانید با پرداخت اضافه بها از ورزش های آبی مانند قایق موزی، رینگو، پاراسیلینگ، جت اسکی و غواصی بهره ببرید.

 

غذا خوری در هتل پدا گومبت هالیدی بیچ بدروم

در محیط صمیمانه ی رستوران هتل پدا گومبت هالیدی بیچ غذا هایی لذیذ را امتحان کنید. سرویس با کیفیت و تنوع زیاد غذا های ارائه شده، تجربه ی غذا خوری در هتل پدا گومبت هالیدی بیچ را برای شما به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل خواهند کرد.

کافه ی استخر در طول روز انواع نوشیدنی را سرو می کند. در پایان روز به کافه ی تراس بروید و هنگام صرف کوکتل و تماشا ی نمایش های سرگرم کننده، از چشم انداز بی نظیر گومبت لذت ببرید.

رستوران سفارشی (A la carte Restaurant): ساعت کاری از 8صبح تا 2بامداد می باشد.

رستوران بار (Restaurant Bar): صبحانه (10-8)/ ناهار (14-12:30)/ شام (21:30-19:30)

کافه استخر (Pool Bar): نوشیدنی های محلی غیر الکلی در ساعات 10 تا 23 سرو می شوند.

کافه اسنک (Snack Bar): ساعت کاری از 15 تا 17 می باشد.

کافه پشت بام (Roof Bar): ساعت کاری از 22 تا 23 می باشد.

 

تعداد اتاق ها: 204

محبوب ترین امکانات هتل:

ساحل / حمل و نقل فرودگاهی / اینترنت بی سیم رایگان / رستوران / پارکینگ

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map

دیگر هتل های بدروم

 
© 2018 , All Right Reserved