هتل پالم بیچ اند بانگلوز لارناکا

لارناکا
palm beach hotel and bungalows
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

     هتل پالم بیچ اند بانگلوز لارناکا  Palm Beach Hotel & Bungalows، دارای امکاناتی از قبیل استخر احاطه شده با باغ و 3 استخر دیگر می‌باشد. فاصله هتل با فرودگاه بین المللی لارناکا 14 کیلومتر و تا مرکز شهر 6 کیلومتر است.

تمامی اتاق‌ها مجهز به  بالکن خصوصی با چشم اندا زیبا از دریا، حمام، دوش آب و وان می‌باشند. اتاق‌های هتل به صورت مدرن مبله شده‌اند.

هتل پالم بیچ اند بانگلوز لارناکا  دارای 5 رستوران و کافه می‌باشد که انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می‌کنند. صبحانه سلف سرویس در کافه و یا پاسیو برای میهمانان سرو می‌شود.

استخر سرپوشیده و باز، استخر طرح باتلاق، روش‌های درمانی فیشال، مرکز سلامتی، سونا، وان آب داغ و حمام بخار جز امکانات تفریحی هتل می‌باشند.

رستوران‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های هتل پالم بیچ اند بانگلوز لارناکا

رستوران امگا THE OMEGA RESTAURANT

امگا با فضا شیک و مدرن خود غذاهای محلی و بین المللی را برای میهمانان سرو می‌کند. نوشیدنی‌‌‌های مخصوص و سرگرمی‌های متنوع نیز در این رستوران برای میهمانان ارائه می‌شود.

رستوران سی بریز تورن THE SEABREEZE TAVERN

در این رستوران که در نزدیکی دریا واقع شده غذاهای محلی و ماهی‌های تازه ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند از موسیقی زنده این رستوران لذت ببرند.

کافه آدلفی لانگ THE ADELPHI LOUNGE

با چشم انداز زیبا از دریا و سرو نوشیدنی‌های متنوع محل مناسبی برای استراحت، خواندن کتاب و گذران وقت می‌باشد. در این کافه دسترسی‌هایی از قبیل تلویزیون، کتابخانه و اینترنت بی‌‌‌سیم برای میهمانان فراهم شده است.

از دیگر رستوران‌ها و کافه‌های هتل می‌توان به کافه پیانو (THE PIANO)، کافه بیچ (THE BEACH)، کافه گاردن (THE GARDEN)، رستوران د کافی شاپ (THE COFFEE SHOP) و د لا پرگولا (LA PERGOLA) اشاره نمود که انواع غذاهای محلی و بین المللی به همراه نوشیدنی‌های مخصوص را برای میهمانان سرو می‌کنند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا       اینترنت بی‌سیم رایگان      پارکینگ رایگان     مرکز سلامتی و تناسب اندام     استخر روباز      استخر سرپوشیده     کافه

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های لارناکا

 
© 2018 , All Right Reserved