هتل هوآ هین ماریوت ریزورت اند اسپا هوآ هین

هوا هین
hua hin marriott resort and spa
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل هوآ هین ماریوت ریزورت اند اسپا هوآ هین Hua Hin Marriott Resort & Spa، در نزدیکی ساحل واقع شده است از خدمات این هتل می توان به 5 استخر، باغ و هتل های مدرن اشاره نمود.

فاصله هتل هوآ هین ماریوت ریزورت اند اسپا هوآ هین تا بازار شب 1/3 کیلومتر، تا هوا هین مارکت 350 متر، تا پارک آبی وانا ناوا هوا هین 3/7 کیلومتر، تا زمین گلف هوا هین 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی سوورنا بوهمی 3 ساعت می باشد. این شهر در 200 کیلومتری جنوبی پایتخت قرار دارد.

تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، مینی بار، حمام خصوصی با دوش آب، بالکن و تراس با چشم انداز از دریا همراه باغ و استخر می باشد.

میهمانان می توانند انوع غذا های بین المللی را با منو روزانه ای که ارائه می شود از آشپخانه آمبر سفارش داده و میل نمایند. در رستوران بیگ فیش غذا های دریایی و کبابی برای میهمانان سرو می شود. نانوایی سیام  میان وعده های سبک همراه با نان هایی که تازه پخت می شود را سرو می کند. در کافه های این هتل نوشیدنی های متنوع و مخصوص برای میهمانان سرو می شود.

از دیگر خدمات هتل می توان به اتاق های چند منظوره، باشگاه کودکان، مرکز تناسب اندام، پذیرش 24 ساعته، مساعدت های توری، سرویس های شست و شو، پارکینگ رایگان در هتل اشاره کرد.

مرکز آبگرم هتل هوآ هین ماریوت ریزورت اند اسپا هوآ هین

در این مرکز آبگرم انواع ماساژ ها، روش های درمانی و روش های زیبایی در مانی برای میهمانان ارائه می شود. از خدماتی که در این مرکز آبگرم ارائه می شود می توان به اسکراب بدن، روش درمانی چشم، مشاوره تناسب اندام، خدمات برای کودکان، اپیلاسیون، فیشال، حمام پا، مانیکور پدیکور، ماساژ برای زوج ها، کلاس های فیتنس، ماساژ های داخل سوئیت و کلاس درس های ماساژ می توان اشاره نمود.

مرکز تناسب اندام هتل هوآ هین ماریوت ریزورت اند اسپا هوآ هین

رستوران آمبر کیچن Amber Kitchen

دارای دو فضا سرپوشیده و باز بوده و غذا های مختلف را برای تمام وعده های غذایی از قبیل صبحانه، نهار و شام سرو می نماید. این رستوران دارای جو دوستانه و صمیمیمی باشد.

رستوران بیگ فیش Big Fish

در این رستوران که در ساحل قرار دارد غذا های دریایی در وعده های نهار و شام برای میهمانان سرو می شود.

رستوران سیام بیکری Siam Bakery

در سیام بیکری صبحانه، نهار و شام برای میهمانان سرو می شود. این رستوران دارای فضایی شاد می باشد.

کافه پولcafé  Pool

در این کافه که در نزدیکی استخر واقع شده غذا های کبابی همراه با نوشیدنی های خوش طعم سرو می شود. میهمانان می توانند همراه با صرف غذا های خوش طعم از اتمسفر حیرت انگیز این کافه نیز لذت ببرند.

کافه لابی لانگ Lobby Lounge & Bar

در لابی لانگ انواع نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سرو می شود. رستورانی که در لابی هتل قرار دارد نیز وعده های غذایی نهارو شام را برای میهمانان سرو می نماید.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    ساحل    اینترنت بی سیم رایگان    استخر روباز    پارکینگ رایگان    مرکز تناسب اندام    کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map

دیگر هتل های هوا هین

 
© 2018 , All Right Reserved