هتل هارد راک گوا

گوا
hard rock hotel goa
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل هارد راک گوا Hard Rock Hotel Goa، فقط 15 دقیقه تا ساحل فاصله دارد. این هتل در شمال گوا و در شهر محبوب کالنگیت که یک منطقه گرمسیری با چشم اندازی زیبا است واقع شده است. این هتل ارائه دهنده امکاناتی از قبیل اتاق های بزرگ با تلویزیون LCD، اینترنت بی سیم رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و 3 رستوران می می باشد. هتل هارد راک تا ساحل کالنگیت 1 کیلومتر فاصله دارد.

تمامی اتاق ها دارای نورگیر عالی بوده و مجهز به سیستم تهویه هوا، چای/قهوه ساز، میز، یک صندلی ارگونومیک و راحت، مینی بار، حمام های شخصی و لوازم آرایش و بهداشتی رایگان می باشند.

در اتاق های این هتل گیتار برقی به همراه هدفون برای علاقه مندان فراهم شده می باشد. در هتل هارد راک سرگرمی های زیادی از قبیل تماشای غروب زیبای آفتاب، بازی های مختلف همراه با موزیک برای میهمانان فراهم شده است. این هتل همچنین با پرداخت هزینه اضافی، خدمات خشکشویی و اجاره اتومبیل  را برای میهمانان خود ارائه می دهد. کارکنان مساعدت های توری نیز در این هتل مشغول خدمت به میهمانان می باشند.

میهمانان می توانند در هتل هارد راک صبحانه های سلف سرویس، نهار و شام غذا های بین المللی و محلی را میل نمایند. میان وعده و نوشیدنی های متنوع نیز در کافه های هتل برای میهمانان سرو می شود. کافه ای که در نزدیکی استخر واقع شده است نوشیدنی های متنوع با میان وعده های خوش طعم برای میهمانان خود سرو می کند.

فاصله هتل تا ساحل باگا 3 کیلومتر، تا پانجی 16 کیلومتر، تا پایتخت گوا و ایستگاه راه آهن سیویم 20 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دابولیم 40 کیلومتر فاصله دارد.

رستوران های هتل هارد راک

رستوران سشن Sessions

میهمانان می توانند در این رستوران صبحانه، نهار و شام را به صورت سلف سرویس و یا منو، سفارش داده و میل نمایند. این رستوران 24 ساعته غذا های محلی و بین المللی را برای میهمانان سرو می نماید.

رستوران تونیک پولساید کافه اند گریل & Grille Cafe Tonic Poolside

میهمانان می توانند از فضا شاد رستوران لذت برده و انواع نوشیدنی های مخصوص را میل کنند. در این کافه که در کنار استخر واقع شده برای میهمانان میوه های تازه همراه با موسیقی ارائه خواهد شد.

امکانات محبوب هتل    

سرویس رفت و آمد فرودگاهی   استخر روباز   اینترنت بی سیم رایگان   اتاق های خانوادگی   پارکینگ رایگان   روم سرویس  کافه  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های گوا

 
© 2018 , All Right Reserved