هتل هارد راک بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل هارد راک (Hard Rock): این هتل به طور پیاده 2 دقیقه با ساحل فاصله دارد و در طول ساحل زیبای کوتا (Kuta) واقع شده است. هتل هارد راک با دکوری الهام گرفته شده از فرهنگ راک اند رول (Rock & Roll) دارای بزرگترین استخر روباز در بالی با جزایر شنی، دیوار سخره نوردی, آبگرم، رستوران و پارکینگ رایگان می باشد.

 اتاق های هتل با ادوات موزیک که خاطرات خوب شما با موسیقی را تداعی می کند آراسته شده، اسپیکر مجهز به بلوتوث و تلویزیون اینترنتی IPTV با قابلیت دیدن فیلم های با کیفیت فوق العاده بالا می باشد. اتاق ها به مانند بهشتی برای دوست داران موزیک می باشد. از دیگر امکانات اتاق تهویه مطبوع ، حمام اختصاصی با سشوار ، مینی بار و چای ساز می باشد.

مهمانان می توانند در استودیو ضبط هتل به خوانندگی بپردازند یا از فروشگاه Hard Rock Megastore سوغاتی بخرند. از دیگر امکانات هتل مرکز بدنسازی ، باشگاه سرگرم کننده کودکان و سرویس ماساژ در آبگرم می باشد. مهمانان می توانند فیلم مورد علاقه خود را در اتاق تماشا کنند . همچنین بلندگوهای فوق العاده با کیفیت با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت لذت بردن از موزیک تدارک دیده شده است.

رستوران Starz Dinner از غذاهای آسیایی تا غربی و رستوران Splash Bistro غذاهای مدیترانه ای و انواع نوشیدنی در کنار استخر را برای مهمانان سرو می کنند. مهمانان می توانند برای شب نشینی از 2 کافی شاپ Hard Rock و Centerstage استفاده کنند. از دیگر گزینه ها برای غذا خوردن رستوران ایتالیایی Jamie در نزدیکی هتل می باشد.

فاصله هتل هارد راک تا فرودگاه بین المللی Ngurah Rai 10 دقیقه می باشد.  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Deluxe Premium Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved