هتل نیکو هانوی

هانوی
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل نیکو هانوی Hotel Nikko Hanoi، میزبان عالی برای میهمانان با ارائه زیبایی‌های منحصر به فرد ژاپنی و سنتی ویتنامی ‌‌‌می‌باشد. این هتل توسط پارک سونگ نات پارک احاطه شده و در نزدیکی خیابان هانوئی واقع شده است. هتل نیکو هانوی دارای 3 رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، اینترنت بی‌سیم رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان می‌باشد.

اتاق‌های هتل به صورت مدرن و با رنگبندی کرم مجهز به پنجره‌های بزرگ با نور گیر عالی، سیستم تهویه هوا، اتاق نشیمن، جعبه سپرده امانات، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، چای/قهوه ساز، مینی بار، کتری برقی، حمام شخصی، ون حمام و دوش آب، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می‌باشند.

ماساژ، سونا، مرکز آبگرم، مرکز تناسب اندام، فروش صنایع دستی در لابی هتل، فروشگاه سوغاتی، مساعدت‌‌های توری با کمک کارکنان حرفه‌ای، پذیرش 24 ساعته، سرویس رفت و آمد فرودگاهی و خدمات دربان از خدماتی است که هتل برای آسایش هرچه بیشتر میهمانان فراهم کرده است.

فاصله هتل نیکو هانوی تا مکان توریستی هانوی، دریاچه هوان کیم، معبد نوگس سان و منطقه چهارم هانوی تاریخی  10 دقیقه، تا فرودگاه بین المللی نوی بای 50 دقیقه فاصله دارد.

لا برزیر غذاهای بین المللی خوش طعمی را به صورت روزانه برای میهمانان سرو می‌نماید. در رستوران تائو لی غذاهای خوش طعم محلی برای میهمانان سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند غذاهای ژاپنی را در رستوران بنکای میل کنند.

رستوران‌های هتل نیکو هانوی

رستوران بین المللی لا برازریه  International Restaurant - La Brasserie

مکان مناسبی برای صرف شام است  میهمانان می‌‌توانند غذاهای بین المللی و دریایی خوش طعمی را میل کرده و از چشم انداز زیبا هتل لذت ببرند.

رستوران تاو لی  TAO-LI

این رستوران با فضا باز و طراحی داخلی با رنگبندی گرم  و سرو غذاهای بین المللی و دریایی تازه پذیرای میهمانان می‌باشد. روزهای شنبه و یکشنبه دیم سام از ساعت 11:30 تا 14 برای میهمانان در این رستوران سرو می‌‌شود.

رستوران ژاپنی بن کای  BENKAY

این رستوران در پخت غذاهای خود از مواد اولیه تازه که بیشتر این مواد نیز به صورت روزانه از ژاپن ارسال می‌شوند. ظرف‌های این رستوران مرتبا عوض شده و غذاها به صورت سنتی پخت می‌شوند.

کافه پورترایتس PORTRAITS

انواع نوشیدنی‌های مخصوص را برای میهمانان سرو می‌نماید. میهمانان زمان مفرحی را در این کافه سپری خواهند نمود.

کافه د کیک شاپ  THE CAKE SHOP

انواع کیک‌ها، شیرینی‌ها و کوکی‌های خوش طعم خانگی را برای میهمانان سرو می‌نماید.

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی‌سیم رایگان     استخر شنا     سرویس رفت و آمد فرودگاهی  استخر روباز     مرکز تناسب اندام    مرکز سلامتی و آبگرم     کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

Double or Twin room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe room with Park view

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Nikko Executive Double or Twin room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های هانوی

 
© 2018 , All Right Reserved