هتل نئو کوتا بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل نئو کوتا بالی  Hotel Neo Kuta Jelantik، 10 دقیقه (پیاده) تا ساحل فاصله دارد. این هتل با خیابان لژیان و ساحل پر جنب و جوش 5 دقیه (پیاده) فاصله دارد. اتاق های هتل نئو کوتا بزرگ بوده و دارای اینترنت بی سیم رایگان و سیستم تهویه هوا می باشد. میهمانان می توانند به رستوران های این هتل مراجعه نمایند.

رنگبندی طراحی داخلی اتاق ها روشن بوده و مجهز به جعبه سپرده امانات، چای/قهوه ساز، تلویزیون LCD با کانال های متنوع، سیستم پخش دی وی دی، حمام های خصوصی، سشوار و لوازم آرایشی رایگان می باشند. میهمانان می توانند در محیط آرام لابی به آرامش برسند.

کارکنان به صورت شبانه روزی در حال خدمت به میهمانان می باشند. خدماتی از قبیل شست و شو و خشک شویی با هزینه اضافی برای میهمانان ارائه خواهد شد. مساعدت های توری، ماشین های کرایه ای و سرویس رفت و آمد فرودگاهی برای میهمانان فراهم شده است. در زمان های معین سرویس رفت و آمد فرودگاهی برای ساحل لژیان و مراکز خرید برای میهمانان وجود دارد.

میهمانان می توانند از غذا های بین المللی و غربی در رستوران های هتل لذت ببرند. این رستوران ها صبحانه، نهار و شام را برای میهمانان سرو می کنند. سرویس ارسال نیز در این هتل وجود دارد میهمانان می توانند غذا های مورد علاقه ی خود را سفارش داده و در اتاق خود میل کنند.

فرودگاه بین المللی نگوهر را تا این هتل 15 دقیقه فاصله دارد.

اتاق های جلسه هتل نئو کوتا

اتاق جلسه کوتا

این اتاق جلسه 48  متری دارای میز U شکل می باشد و گنجایش 15 نفر را دارد. میهمانان می توانند تجربه جلسه های خوب و حرفه ای را در این اتاق ها داشته باشند.

اتاق جلسه لژیان هتل نئو کوتا

این اتاق جلسه 24 متری با گنجایش 15 نفر در طبقه ششم هتل واقع شده و ورودی آن از در ورودی اصلی هتل می باشد. میهمانان می توانند تجربه جلسه های خوب و حرفه ای را در این اتاق ها داشته باشند.

امکانات محبوب هتل

سرویس رفت و آمد فرودگاهی    اینترنت بی سیم رایگان  رستوران   روم سرویس   پذیرش 24 ساعته 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved