هتل موون پیک ریزورت کردی وارا مالدیو

مالدیو
movenpick resort kuredhivaru maldives
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

موون پیک ریزورت کردی وارا یکی از هتل های محبوب و پرطرفدار کشور زیبای مالدیو در میان گردشگران است. هتلی 5 ستاره و فوق العاده که اقامت در آن تا همیشه در ذهن اقامت کنندگان این هتل رویایی باقی خواهد ماند. نونو آتول نام جزیره ای است که این هتل فوق العاده در آن قرار گرفته و با امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوب خود نظر مسافران کشور زیبای مالدیو را به خود جلب می کند. این هتل چشم اندازی فوق العاده را پیش روی گردشگران قرار داده و اقامتی رویایی را به مسافران کشور زیبای مالدیو هدیه می دهد.

اتاق های موون پیک ریزورت کردی وارا به امکانات مختلفی چون حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت پرسرعت، تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار و ... مجهز بوده و از برخی از این اتاق ها می توان به تماشای منظره ای فوق العاده از دریا نشست.

از جمله امکانات تفریحی و رفاهی این هتل محبوب و پرطرفدار مالدیو هم می توان به مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، امکانات ورزش های آبی، استخر، کلاس های یوگا و بدنسازی و ... اشاره کرد.

کودکان نیز اقامتی فوق العاده را در این هتل بسیار خوب کشور مالدیو پیش رو خواهند داشت. استخر کودکان، شبکه های تلویزیونی مخصوص، وسایل بازی کودکان در فضای باز و داخل سالن و ... از جمله امکاناتی هستند که این اقامت شگفت انگیز را پیش روی کودکان میهمان این هتل قرار می دهد.


 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

OVERWATER POOL VILLA LAGOON

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

OVERWATER POOL VILLA OCEAN

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های مالدیو

 
© 2018 , All Right Reserved