هتل مولتی گرند فارائون ایروان

ایروان
multi grand pharaon hotel
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل مولتی گرند فارائون ایروان  Multi Grand Pharaon Hotel، در بزرگراه اچ وان در مسیر ایروان به ابوویان واقع شده است. از امکانات هتل می‌توان به اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر شنا سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سونا، وان داغ، مرکز سلامتی و تناسب اندام اشاره نمود.

تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی، حمام شخصی، رب دشامبر، دمپایی، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می‌باشند.

میهمانان می‌‌‌‌‌‌توانند در رستوران هتل غذاهای محلی و بین المللی خوش طعم میل کنند. غذاها در اتاق نیز به صورت خصوصی برای میهمانان سرو می‌شود. امکانات باربکیو در این هتل برای میهمانان ارائه می‌شود.

سالن زیبایی، کافه، فروشگاه سوغاتی، زمین بازی کودکان و باشگاه کودکان از جمله امکانات تفریحی هتل می‌باشند.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی زوارتنوس 24 کیلومتر است. سرویس رفت و آمد رایگان نیز بنا به درخواست میهمانان فراهم می‌شود.

مرکز سلامتی و آبگرم هتل مولتی گرند فارائون ایروان 

در این مرکز آبگرم انواع روش‌های درمانی و ماساژهای متنوع ارائه می‌شود. میهمانان زمان پر از آرامشی را به دور از تنش‌های روزانه در این مرکز آبگرم سپری خواهند کرد.

رستوران هتل مولتی گرند فارائون ایروان 

در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی همراه با دسر‌های خوش‌ طعم سرو می‌شود. در کافه هتل نیز انواع نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌شود.

مکانات محبوب هتل

اینترنت بی‌سیم رایگان       استخر شنا       سرویس رفت و آمد رایگان     پارکینگ رایگان      مرکز سلامتی و تناسب اندام     مرکز تناسب اندام مجهز   کافه  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ایروان

 
© 2018 , All Right Reserved