هتل ملیا گرند هرمیتیج وارنا

وارنا
melia grand hermitage
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ملیا گرند هرمیتیج وارنا Melia Grand Hermitage، تنها 100 متر تا ساحل و مرکز گلدن سنز فاصله دارد. تمامی اتاق‌ها به اینترنت بیسیم رایگان دسترسی دارند. مرکز آبگرم، ماساژ درمانی، استخر سرپوشیده و روباز، وان آب گرم، سونا، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی جز امکانات تفریحی هتل هستند.

تمامی اتاق‌های هتل دارای بالکن خصوصی با چشم انداز زیبا از دریا، استخر و پارک میباشند. حمام‌هایی که در اتاق‌ها واقع شده‌اند دارای دوش آبگرم و وان هستند.

در رستوران‌ها و کافه‌های هتل ملینا، انواع غذاهای مختلف به همراه نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌شوند.

در قسمت شمالی هتل پارک سرسبز و در شرق آن نیز ساحل زیبا قرار گرفته است. سرویس رفت و آمد به فرودگاه با هزینه اضافی برای آسایش میهمانان فراهم شده است. فاصله هتل تا دریای سیاه، کلیسا تراسیان و زمین گلف لایت هاوس 30 دقیقه (با ماشین) می‌باشد.

مرکز آبگرم هتل ملیا گرند هرمیتیج وارنا

در این مرکز آبگرم لوکس خدماتی از قبیل سونا، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، مرکز زیبایی، اتاق‌های مخصوص برای روش‌های درمانی، فروشگاه برای خرید گیاهان دارویی صورت لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات عجیب و غریب و دیگر سوغاتی‌های متنوع، خدمات ماساژ، اسکراب، فیشال، تراپی‌های تایلندی و اندونزیایی و ماساژهای سنتی ژاپنی را برای میهمانان ارائه می‌دهد. میهمانان زمان پر از آرامشی را در این مرکز آبگرم سپری خواهند کرد.

رستوران‌های هتل ملیا گرند هرمیتیج وارنا

رستوران ایتالیایی آل دنته AL DENTE

با فضا شیک خود انواع غذاهای ایتالیایی خوش‌طعم را برای میهمانان سرو می‌کند.

کافه لابی روما LOBBY CAFE ROMA

با چشم انداز زیبا از استخر همراه با فضا دنج و راحت و سرو انواع نوشیدنی‌های مخصوص پذیرای میهمانان است.

کافه سان شاین SUNSHINE CAFE

میهمانان می‌توانند در این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و مخصوص را میل کرده و زمان مفرحی را سپری نمایند.

از دیگر کافه‌ها و رستوران‌های هتل می‌توان به کافه استیج (THE STAGE)، کافه د لول لانگ (THE LEVEL LOUNGE)، آیس کریم استند (ICE CREAM STAND)، کافه جرمن پاب د بیرستاب (GERMAN PUB THE BIERSTUBE) و پالادور لوانته (PAELLADOR LEVANTE) اشاره کرد که انواع غذاهای خوش‌طعم و نوشیدنی‌های مخصوص را برای میهمانان سرو کرده و زمان مفرحی را برایشان رقم می‌زنند.

امکانات محبوب هتل

پارکینگ     استخر شنا      اینترنت بی‌سیم رایگان    مرکز سلامتی و تناسب اندام    سرویس رفت و آمد فرودگاهی   استخر سرپوشیده   رستوران   مرکز تناسب اندام  

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map

دیگر هتل های وارنا

 
© 2018 , All Right Reserved