هتل مارینم استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل مارینم استانبول (Marinem Hotel Istanbul)، به مهمانان خود وعده ی اقامتی مدرن و مهمان نوازی سنتی ترکی را می دهد. دسترسی به جاذبه هایی مانند مسجد آبی و کاخ توپکاپی با پای پیاده از این هتل 4 ستاره امکان پذیر است. ایستگاه مترو ی وزنجیلر تنها 250 متر با مارینم فاصله دارد و دسترسی آسان به مرکز خرید جواهر و میدان تکسیم را میسر می سازد.

هتل مارینم در قدیمی ترین بخش شهر استانبول واقع شده است و دارای 70 اتاق و سوئیت شیک مجهز به دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم می باشد. برای ایجاد راحتی دو چندان، داخل سوئیت های هتل یک وان هیدروماساژ قرار داده شده است.

روز خود را با صبحانه ی سلف سرویس هتل مارینم آغاز کنید. در طول روز انواع غذا های بین المللی و ترکی سنتی در رستوران هتل سرو می شوند و کافه ی لابی نوشیدنی ارائه می دهد.

موقعیت مرکزی هتل مارینم آن را به اقامتگاهی فوق العاده برای سفر شما به استانبول تبدیل می کند. پرسنل سخت کوش هتل انواع خدمات از جمله هماهنگ کردن تور های مختلف، نهار های بسته بندی شده و کرایه ی اتومبیل را به شما ارائه خواهند داد. فرودگاه بین المللی آتاتورک در 17 کیلومتری هتل مارینم قرار گرفته است.

منطقه ی فاتح برای مسافرانی که به بنا های تاریخی، موزه ها و گشت و گذار علاقه دارند مکان مناسبی است.

 

خدمات و تسهیلات هتل مارینم استانبول

صبحانه ی سلف سرویس رایگان، کانتر پذیرش 24 ساعته، چای/قهوه در بخش های عمومی، تهویه هوا ی مطبوع، نظافت روزانه، گاوصندوق در کانتر پذیرش، سرویس خشکشویی/لباسشویی، روزنامه ی رایگان در لابی، گهواره ی رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، لوازم لباسشویی، خدمات اتاق 24 ساعته، روزنامه ی رایگان در لابی، دمپایی، سشوار، میز، یخچال، آب معدنی رایگان و صندوق داخل اتاق.

 

غذا خوری در هتل مارینم استانبول

پس از گذراندن یک روز خسته کننده می توانید در کافه یا لابی شیک هتل مارینم با صرف یک نوشیدنی گوارا به استراحت بپردازید. رستوران هتل صبحانه ای مغذی به صورت سلف سرویس ارائه کرده و غذا های ترکی و بین المللی در وعده های نهار و شام را به صورت سفارشی سرو می کند.

 

تعداد اتاق ها: 70

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / رستوران

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standrad Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved