هتل مارینا پارک کیش

کیش
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

مارینا پارک، تنها مارینا هتل ایران

هتل زیبا و 5 ستاره مارینا پارک یکی دیگر از هتل ‌های لوکس و فوق ‌العاده جزیره کیش است که اقامتی به یادماندنی را به میهمانان این جزیره زیبای کشورمان هدیه می‌دهد. این هتل محبوب و پرطرفدار که با مساحت بیش از ده هکتار در یکی از نقاط بسیار زیبای جزیره کیش قرار گرفته، در اسفند ماه 1389 در دو طبقه افتتاح شد و تنها مارینا هتل ایران محسوب می ‌شود.

معماری بسیار زیبای این هتل و موقعیت قرارگیری آن در کنار ساحل، مارینا پارک را به هتلی منحصر به فرد و بسیار جذاب در میان مسافران جزیره زیبای کیش تبدیل کرده است. بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی، چشم ‌انداز فوق‌العاده به دریا و محوطه سرسبز و به یادماندنی این هتل از مهمترین دلایل محبوبیت مارینا پارک به شمار می ‌روند. با رفتن به این هتل می ‌توانید تفریحات آبی مختلفی را هم تجربه کرده و از گذراندن لحظاتی فوق ‌العاده در جزیره زیبای کیش لذت ببرید.

اگر قصد سفر به این جزیره رویایی کشورمان و اقامت در هتل منحصر به فرد و جذاب مارینا پارک را دارید با ما در گلفام سفر همراه شده و با امکانات و خدمات این هتل لوکس و 5 ستاره بیشتر آشنا شوید.

اتاق های هتل مارینا پارک

واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌ های دبل پارک، تویین پارک، تویین دریا و دبل دریا با متراژ 36.5 متر، جونیور سوئیت یک خوابه و دو خوابه با متراژ  64 متر، سوئیت رویال با متراژ 148 متر، سوئیت دو خوابه با متراژ 126 متر و سوئیت یک خوابه با متراژ 91.8 متر می شود. این اتاق ها به امکانات خوبی مجهز بوده و از مهمترین دلایل محبوبیت مارینا پارک در میان گردشگران به شمار می روند. از جمله این امکانات می توان به اینترنت پرسرعت رایگان، روم سرویس، پاورسوئیچ، سیستم اعلام و اطفاء حریق، تلفن، یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

مارینا پارک امکانات و خدکات رفاهی بسیار خوبی را نیز پیش روی اقامت کنندگان خود قرار می دهد. از جمله این امکانات می‌ توان به خدمات اجاره خودرو، فروشگاه، اینترنت پرسرعت رایگان در لابی، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات  لاندری (خشکشویی) ترانسفر فرودگاهی نهار رایگان و ... اشاره کرد.

هتل زیبا و محبوب مارینا پارک، مجموعه ‌ای فوق‌العاده برای گذراندن لحظاتی مفرح و سرگرم‌ کننده در جزیره دیدنی کیش هم محسوب می ‌شود. ساحل اختصاصی، کلوپ ماهیگیری، آموزش غواصی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، خدمات اسپا و ماساژ، زمین تنیس، سالن همایش سالن کنفرانس مسیر دوچرخه‌سواری، کافی‌نت و ... از جمله امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوب مارینا پارک به شمار می ‌روند.

اگر میهمان هتل زیبای مارینا پارک بودید کافی‌شاپ و رستوران‌های فوق‌العاده این هتل را هم فراموش نکنید.

برخورد بسیار خوب پرسنل و کارکنان مارینا پارک هم از دیگر دلایل محبوبیت این هتل در میان مسافران جزیره زیبای کیش محسوب می شود. فضای آرام، دوست داشتنی و دلنشین این هتل را هم به این موارد اضافه کنید.

موقعیت جغرافیایی و دسترسی به اماکن گردشگری

این هتل در بلوار مرجان جزیره زیبای کیش قرار گرفته و موقعیت مکانی منحصر به فرد و بسیار جذابی در کنار سواحل زیبا و شگفت انگیز خلیج فارس دارد. مارینا پارک دسترسی تقریبا مناسبی را هم به اماکن گردشگری و برخی مراکز خرید جزیره زیبای کیش برای اقامت کنندگان خود فراهم می کند. مرکز خرید مرجان و پردیس 1 و 2 از جمله نزدیکترین مراکز خرید جزیره زیبای کیش به این هتل به شمار می روند.

رستوران و کافی شاپ

همانگونه که پیش از این هم گفتیم رستوران و کافی شاپ های مارینا پارک از مهمترین دلایل محبوبیت این هتل ساحلی در میان مسافران جزیره زیبای کیش محسوب می شوند. در رستوران لوتوس این مجموعه می توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را امتحان کرده و از تماشای چشم انداز بی نظیر دریا و پارک هتل لذت ببرید. اگر عاشق فست فود هستید هم در فست فود ساحلی رد مارین می توانید لحظاتی به یادماندنی را سپری کنید. کافی شاپ های هتل هم با پخش موسیقی زنده و سرو انواع نوشیدنی و دسرهای فوق العاده اقامت در مارینا پارک را به تجربه ای لذت بخش تر برای گردشگران تبدیل می کنند.

فاصله هتل مارینا پارک با برخی جاذبه های جزیره کیش

بازار مرجان .... 2144 متر

بازار پدیده ... 4354 متر

بازار زیتون .... 10756

 

برخی امکانات هتل به اختصار

* استخر                  *اینترنت در لابی و اتاق ها                   *سونا                        *رستوران و کافی شاپ

*اجاره خودرو            *زمین تنیس                                    * فروشگاه                    * جکوزی

* خدمات لاندری       * مسیر دوچرخه‌سواری                         * خدمات اسپا و ماساژ    * سالن ورزشی

*آموزش غواصی


 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

دو تخته تویین رو به پارک همراه با صبحانه و ناهار (منو محدود)

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

دو تخته دابل رو به پارک همراه با صبحانه و ناهار (منو محدود)

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

دو تخته دابل رو به دریا همراه با صبحانه و ناهار (منو محدود)

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

دو تخته تویین رو به دریا همراه با صبحانه و ناهار (منو محدود)

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

سوئیت یک خوابه دو تخته جونیور رو به پارک همراه با صبحانه و ناهار (منو محدود)

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

سوئیت یک خوابه دو تخته رو به پارک همراه با صبحانه و ناهار (منو محدود)

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

سوئیت دو خوابه چهار تخته جونیور رو به پارک همراه با صبحانه و ناهار (منو محدود)

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کیش

 
© 2018 , All Right Reserved