هتل ل مردین کوسامویی ریزورت اند اسپا سامویی

ساموئی
le meridien koh samui resort and spa
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ل مردین کوسامویی ریزورت اند اسپا سامویی Le Meridien Koh Samui Resort & Spa، در ساحل  لامائی واقع شده و توسط باغ های گرمسیری احاطه شده می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز در کنار ساحل و اتاق های مدرن با سیستم موسیقی تیولی اشاره نمود.

ویلا های هتل با مبلمان چوبی مدرن چیده شده و مجهز به حمام خصوصی اپن ایر در پاسیو و یا تراس اتاق، تلویزیون صفحه تخت و دستگاه پخش دی وی دی، استخر خصوصی (در بعضی از  ویلا ها) و بالکن های خصوصی می باشند.

میهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام به ورزش کردن پرداخته و یا در استخر شنا به شنا کردن بپردازند. مرکز آبگرم و سلامتی هتل انواع ماساژ ها و روش های درمانی را برای میهمانان ارائه می دهد.

در رستوران های هتل غذا های آسیایی و بین المللی برای میهمانان ارائه می شود. کافه های هتل نیز با سرو نوشیدنی های مخصوص همراه با موسیقی زنده پذیرای میهمانان می باشند.

فاصله هتل تا فرودگاه ساموئی 20 دقیقه می باشد. در نزدیکی هتل مراکز خرید و رستوران های متعددی واقع شده است.

مرکز آبگرم هتل ل مردین کوسامویی ریزورت اند اسپا سامویی

در این مرکز آبگرم لوکس انواع ماساژ ها و روش های درمانی برای میهمانان ارائه می شود. روش های درمانی مخصوص تایلندی نیز در این مرکز  ارائه می شود. در کافه مرکز آبگرم نوشیدنی های سالم از قبیل شیر، ماست و ... برای میهمانان ارائه می شود.

رستوران های هتل ل مردین کوسامویی ریزورت اند اسپا سامویی

رستوران لیتست ریسیپ LATEST RECIPE

در نزدیکی استخر اصلی هتل واقع شده و چشم انداز زیبایی از خلیج تایلند را به نمایش می گذارد. میهمانان می توانند در این رستوران غذا های محلی تایلندی و بین المللی را سفارش داده و میل نمایند.

رستوران اوشن پیر OCEAN PIER

این رستوران شناور بر روی خلیج تایلند می تواند تجربه های تکرار نشدنی را برای میهمانان فراهم کند، اوشن پیر 120 متری فقط وعده غذایی شام را برای میهمانان سرو می نماید. میهمانان می توانند غذا های غربی، تایلندی و نوشیدنی های مخصوص را در این رستوران میل نمایند.

کافه لاتیتیود  09- LATITUDE 09

در محیط گرم این کافه، نوشدنی های سرد و گرم و نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سرو می شود. میهمانان می توانند زمان آرامش بخش و مفرحی را در این کافه داشته باشند.

کافه پلانجCAFÉ  PLUNGE

کافه پلانج در نزدیکی استخر واقع شده و نوشیدنی های متنوع را سرو کرده و زمان مفرحی را برای میهمانان رقم می زند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا      اینترنت بی سیم رایگان     استخر روباز   سرویس رفت و آمد فرودگاهی    مرکز تناسب اندام   کافه   ساحل خصوصی  

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ساموئی

 
© 2018 , All Right Reserved