هتل لونا بیچ دلوکس مارماریس

مارماریس
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل لونا بیچ دلوکس مارماریس، Luna Beach Deluxe Hotel، دقیقا در ساحل مارماریس قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره 100 متر با خیابان اصلی فاصله دارد. اتاق های هتل لونا بیچ دلوکس تمیز و شیک هستند. 2 استخر روباز، یک استخر کودکان، مرکز آبگرم و کلوب کودکان از دیگر تسهیلات هتل به شمار می روند.

اتاق های هتل لونا بیچ دلوکس شامل تهویه هوا ی مطبوع، تلفن، تلویزیون، سشوار، مینی بار و گاوصندوق می شوند. برخی از اتاق ها مجهز به بالکنی با چشم انداز خلیج هستند.

رستوران سلف سرویس هتل لونا بیچ دلوکس، غذا های بین المللی را در وعده های صبحانه، نهار، شام و وعده های سبک سرو می کند و تراسی با چشم انداز خلیج دارد. رستوران سفارشی هتل غذا های دریایی ارائه می دهد و استفاده از آن یک بار در طول تعطیلات با انجام رزرو رایگان است.

مرکز شهر مارماریس در 3 کیلومتری و فرودگاه دالامان در 90 کیلومتری هتل لونا بیچ دلوکس واقع شده اند.

هتل لونا بیچ دلوکس در میان تپه های سرسبز قرار دارد و به خلیج مارماریس مشرف است.

 

خدمات و تسهیلات هتل لونا بیچ دلوکس مارماریس

صبحانه ی سلف سرویس رایگان، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، ساحل خصوصی، کافه ی شبانه، بدنسازی، سایه بان، اتاق های ماساژ/مراقبتی، کلوب کودکان، نظافت روزانه، اتاق جلسه، گهواره ی رایگان، زمین بازی، کاناپه ی تختخواب شو، یخچال، کافه، تخت حمام آفتاب، جکوزی، حوله های ساحلی، سونا، بیلیارد و بخش های اختصاص داده شده به استعمال دخانیات.

 

سرگرمی در هتل لونا بیچ دلوکس مارماریس

شب های خود را در کافه ی شبانه ی هتل لونا بیچ دلوکس بگذرانید. در ساحل 50 متری و استخر های هتل به بازی و آب تنی بپردازید؛ سه استخر در هتل لونا بیچ دلوکس قرار دارند ( استفاده از تخت های حمام آفتاب و حوله های ساحلی رایگان است ).

کلوب کودکان هتل لونا بیچ دلوکس فعالیت ها و برنامه هایی را مخصوص کودکان تدارک دیده است و در طول تمام این برنامه ها بر فرزندان شما نظارت خواهد داشت.

 

مرکز آبگرم هتل لونا بیچ دلوکس مارماریس

مرکز آبگرم هتل لونا بیچ دلوکس به شما کمک می کند تعطیلاتی پر از آرامش را تجربه کنید. در این مرکز خستگی های روزانه و استرس خود را از بین ببرید و به جسم و ذهن خود آرامشی بی همتا ببخشید.

 

تعداد اتاق ها: 203

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved