هتل لابراندا مارس مارماریس

مارماریس
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل لابراندا مارس مارماریس، Labranda Mares Marmaris Hotel، به اندازه ی 4 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره که در نزدیکی ساحل قرار گرفته است، مجهز به ساحلی خصوصی است. استخر، اینترنت بیسیم رایگان و اتاق های دارا ی تهویه هوا ی مطبوع و تلویزیون، شماری از امکانات هتل لابراندا مارس هستند.

اتاق های هتل لابراندا مارس شامل یک فضا ی نشیمن به همراه کاناپه ی تختخواب شو می شوند. تمامی اتاق ها بالکنی با چشم انداز دریا یا باغ دارند. یک گاوصندوق نیز در همه ی اتاق ها موجود است.

رستوران یونس صبحانه، نهار و شام را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. در رستوران مِیهانه می توانید غذا های تازه ی دریایی را امتحان کنید. کافه سلطان و کافه ی استخر کوکتل های متنوع سرو می کنند.

مرکز آبگرم هتل لابراندا مارس شامل حمام ترکی، سونا و تسهیلات ماساژ می شود. در هتل لابراندا مارس می توانید از بازی های تنیس روی میز، دارت یا بیلیارد لذت ببرید. همچنین یک زمین بازی برای کودکان در هتل وجود دارد.

مرکز شهر مارماریس در 3 کیلومتری و فرودگاه دالامان در 100 کیلومتری هتل لابراندا مارس قرار گرفته اند. پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل موجود است.

هتل لابراندا مارس در یکی از زیبا ترین خلیج های دریا ی اژه، جایی که درختان کاج معطر و دریا ی زیبا به هم می پیوندند، قرار دارد. این هتل بهترین انتخاب برای مسافرانی است که به طبیعت علاقه مند هستند.

 

سرگرمی در هتل لابراندا مارس مارماریس

فعالیت های ورزشی تدارک دیده شده توسط هتل لابراندا مارس عبارتند از: ژیمناستیک، استپ، ایروبیک، ژیمناستیک آبی، کشش، تنیس روی میز، بوچیا، بدنسازی و تنیس ( استفاده از نور افکن ها شامل اضافه بها است ). برنامه های تفریحی از ساعت 10:30 آغاز می شوند و در طول شب با نمایش ها و اجرا های موسیقی زنده ادامه پیدا می کنند.

مینی کلوب هتل لابراندا مارس انواع تسهیلات از جمله فعالیت های مختلف، زمین بازی، سینما ی کودکان، دیسکو ی کودکان، کلوب بازی و کارناوال ها و مسابقات را برای فرزندان شما آماده کرده است.

ورزش های آبی ارائه شده در هتل لابراندا مارس شامل اضافه بها می شوند و عبارتند از:  قایق موزی، اسکی روی آب، رینگو، جت اسکی، قایق اجاره ای، قایق پدالی، کانو، پاراسیلینگ و غواصی. در صورت پرداخت اضافه بها مهمانان می توانند لوازم تنیس را خریداری یا اجاره کنند و آموزش تنیس ببینند.

1 استخر اصلی، 1 استخر سرسره و 2 استخر کودکان در هتل لابراندا مارس قرار دارند که می توانید در آن ها شنا و آب تنی کنید.

 

مرکز آبگرم هتل لابراندا مارس مارماریس

مهمانان هتل لابراندا مارس می توانند به صورت رایگان از حمام ترکی و سونا استفاده کنند. حمام حباب، دوش ویشی، تراپی با جلبک دریایی، ماساژ بالی-تایلندی، حمام کف لایه بردار و خدمات رسیدگی به پوست شامل اضافه بها می شوند.

 

غذا خوری در هتل لابراندا مارس مارماریس

رستوران اصلی: می توانید در رستوران اصلی هتل لابراندا مارس غذا ی خود را در فضا ی روباز یا سرپوشیده میل نمایید.

رستوران پیزِریا ( سفارشی ): پیزریا غذا های فوق العاده ی ایتالیایی سرو می کند. این رستوران بنا به شرایط جوی باز بوده و استفاده از آن نیازمند انجام رزرو است.

رستوران میهانه ( سفارشی ): رستوران میهانه در کنار دریا قرار دارد و غذا های بی نظیر مدیترانه ای و دریایی ارائه می دهد. باز بودن رستوران به شرایط جوی بستگی دارد.

رستوران چاملیک: این رستوران در سایه ی درختان کاج واقع شده است و  غذا های بین المللی را در چشم اندازی زیبا از خلیج سرو می کند ( انجام رزرو لازم است ).

کافه ها: سلطان، استخر، لابی، ساحل، رستوران، شبانه و قنادی.

 

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    حمل و نقل فرودگاهی    رستوران    استخر روباز    پارکینگ رایگان    مرکز آبگرم و سلامتی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

GARDEN View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Land View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Sea View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved